Mhm, hehe. Skal jaggu sjekke det ut i morgen vaffal. Var jo ikke dyrt heller?Gleder meg til å høre om du å liker det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm, hehe. Skal jaggu sjekke det ut i morgen vaffal. Var jo ikke dyrt heller?Gleder meg til å høre om du å liker det![]()
Nei går alle når jeg kommer tilbakeSer den. Vi skal snart avgårde i besøk selv.
Mhm. Skal snart avgårde i besøk men titter nå innomJa det må vi klare![]()
Nei 150 kr er ikke illeMhm, hehe. Skal jaggu sjekke det ut i morgen vaffal. Var jo ikke dyrt heller?
Hehe. Hjemme fra besøk i kveld da. Blir litt skravlings før leggetid...ellers titter jeg nok innom ved jevne mellomromNei går alle når jeg kommer tilbake![]()
Det er bra det daMhm. Skal snart avgårde i besøk men titter nå innom![]()
Hehe. ahh.. røyk er jo svindyrtNei 150 kr er ikke illejeg røyka jo før så sier bare at det var røyken for den uka
verdens beste unskyldning til å bruke penger
![]()
Godt å høreHehe. Hjemme fra besøk i kveld da. Blir litt skravlings før leggetid...ellers titter jeg nok innom ved jevne mellomrom![]()
yepp blir litt skravlings før sengaDet er bra det daå så er du vell her i kveld å?
![]()
Godt å høre![]()
![]()
Det er såHehe. ahh.. røyk er jo svindyrt
Ikke bare littyepp blir litt skravlings før senga
Helt klart. Jeg snusa før...begynner å bli en del år siden nå daDet er såså har mye mer penger å bruke på andre ting nå
definitivt en fordel
![]()
mee too heheIkke bare litt![]()
jeg er klar for mye jeg
![]()
Jeg bør gjerne ikke ta vann overhodeskal vi si 5000 da rosa? hahaa
Så flink du har vert daHelt klart. Jeg snusa før...begynner å bli en del år siden nå da
Oj haha det hadde vert Helt fantastisk å klare daskal vi si 5000 da rosa? hahaa
Litt skeptisk siden alle plutselig skal bortJeg bør gjerne ikke ta vann overhodehaha