Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var mye på camping selv som litenTo til![]()
Han hjelper til der?Bare gubben blir ferdig hos morra si.
Det er innafor - men med besøk er det ikke enkelt å henge med eller bidra - så lar dere skravle på litt ^-^Hva skal neste mål være nå da? Innen kvelden?? hmm...4700 må jo gå ?![]()
Oh yums! Ser jo helt fantastisk utVis vedlegget 126914
Tok en tur og fant meg litt snacks i hagenAlle er modne altså, vi har forskjellige farger på bringebærene
![]()
Merkelig :/Prøvde flere ganger uten at det gikk iallfall:-/
Ikke santDet har du daHurra
![]()
Er j0o litt gøy å være med i trekning av flest mulige premier. Samtidig blir man jo kjent med så mange flotte damer![]()
Kjedelig...håpe han sover bedre i natt daJa litt, lillegutt ville ikke sove![]()
Gleder meg til å høre om du å liker detSkjønner jeg godtJeg er i utgangspunktet ikke noe glad i å tegne og har vel ikke helt tålmodigheten. men skal jaggu sjekke bøkene ut i morgen når jeg skal på kjøpesenter.
Vi er godeWow, 4500 innlegg, ikke dårlig damer
Ser den. Vi skal snart avgårde i besøk selv.Det er innafor - men med besøk er det ikke enkelt å henge med eller bidra - så lar dere skravle på litt ^-^
Ja det må vi klareHva skal neste mål være nå da? Innen kvelden?? hmm...4700 må jo gå ?![]()
Oohhh nam!!! gleder meg til ripsen blir klar jegVis vedlegget 126914
Tok en tur og fant meg litt snacks i hagenAlle er modne altså, vi har forskjellige farger på bringebærene
![]()
Du stikker vel av med bilsete duIkke sant![]()
![]()
Ååååh ja takkVis vedlegget 126914
![]()