Det var jo veldig finslig daFlaskene var ikke dyre heller syns jeg 29kr for 550ml og 19kr for 250ml tror jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var jo veldig finslig daFlaskene var ikke dyre heller syns jeg 29kr for 550ml og 19kr for 250ml tror jeg
Det var jo veldig finslig dade kan vel brukes om igjen å?
å da er det hvertfall ikke ille
![]()
Hehe kansje de flaskene kommer tilbake for påfyllJa de kan brukes om igjen! Ikke hvis jeg gir de bort da hehe![]()
Hehe kansje de flaskene kommer tilbake for påfyllhehe
PopcornHmm hva skal vi ha til lunsj i dag? Er litt brødlei..
2000 er i grunn veldig greit om man er aktivt i skravletråderJa det er helt sykt hvor fort det gikk i dag![]()
ja jeg var inne å så det
kansje 2000 ikke er helt uoppnåelig likevel selv om det enda er en lang vei
![]()
Jeg er halveis nå hvertfall2000 er i grunn veldig greit om man er aktivt i skravletråder![]()
Huff ja. Her fant vi en på guttungen for ikke lenge siden. Da ble jeg redd!!Æsj - akkurat fjernet flått fra pusen... ekkle saker![]()
Popcornhahaha fungerende lenge leve
Neida hva med å steke lapper? Eller vaffler?
Eller lage smoothie?
![]()
![]()
Hva sjokolade er favoritten?Åååh farligsambo fant sjokolade skåla
![]()
![]()
Usj, det er bare creepy... ble til at jeg måtte sjekke begge kattene fra hale til snute og det samme med oss.Huff ja. Her fant vi en på guttungen for ikke lenge siden. Da ble jeg redd!!
AhhhDet ble lone survivor å så den første av man in black filmene![]()
Såpass. Her er det overskyet og regn.Her er det skikkelig varmt i dag og nå er det 25,3 grader inne, det syns jeg er litt mye.. Men orker ikke sitte ute akkurat nå. Skal prøve å få luket litt etterpå! Nå sover minstemann så prøver å slappe av littVi hadde ikke så veldig bra natt her egentlig, begge ungene var våkne.
Nope. venter til barnerommet er klart.Har dere begynt å vaske babytøy? Jeg har vasket og lagt i kommoden det nye jeg har kjøpt, men ikke gått igjennom det etter storebrødrene ennå![]()
Nei, har bare handlet inn noen få bodyerHar dere begynt å vaske babytøy? Jeg har vasket og lagt i kommoden det nye jeg har kjøpt, men ikke gått igjennom det etter storebrødrene ennå![]()
Sov han dårlig i natt?samboeren min har sovna på sofaen![]()