Det må vi snart prøvehar faktisk aldri prøvd det
men ser utrolig godt ut da
![]()
![]()
Kjempegodt syns i alle fall jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må vi snart prøvehar faktisk aldri prøvd det
men ser utrolig godt ut da
![]()
![]()
Krysser fingrene for at dere kan gå begge toBare 2 dager til ultralydHååååper samboeren min får vært med
Ikke alltid så lett å få barnevakt, ingen av mine har barnehageplass etter vi flytta.
Du får legge ut opskriftKjempegodt syns i alle fall jeg![]()
Oj! Her er sola ute, men varmer ikke så veldig ennå. Håper vi får litt av den senere daHer er det skikkelig varmt i dag og nå er det 25,3 grader inne, det syns jeg er litt mye.. Men orker ikke sitte ute akkurat nå. Skal prøve å få luket litt etterpå! Nå sover minstemann så prøver å slappe av littVi hadde ikke så veldig bra natt her egentlig, begge ungene var våkne.
Nei :/ har bare samlet alt i poser endaHar dere begynt å vaske babytøy? Jeg har vasket og lagt i kommoden det nye jeg har kjøpt, men ikke gått igjennom det etter storebrødrene ennå![]()
Nei - har lagt det til side, men vasker sikkert inn mot høsten. Blir kanskje annerledes med ting vi arver?Har dere begynt å vaske babytøy? Jeg har vasket og lagt i kommoden det nye jeg har kjøpt, men ikke gått igjennom det etter storebrødrene ennå![]()
Krysser fingrene for at dere kan gå begge to
Jeg skal ringe å bestille i morgenhåper jeg får time neste uke
for da kan sambo være med
her ville også storesøsteren på 5 være med å se
han andre ville heller til mormor
hehe
Du får legge ut opskrift![]()
Nei - har lagt det til side, men vasker sikkert inn mot høsten. Blir kanskje annerledes med ting vi arver?
Tror det er hver 2 eller 3 time? Litt usikker. Men pleier å sjekke innom av og til, ut av ren nysgjerrighethvor ofte oppdaterer den listen over innlegg seg?
Veldig greit ja, men er usikker på hva. Mamma har sagt at det er ting etter lillesøsteren min og meg, samt tantebarna - det kan være mye rart derHeldig som har noen å arve fra![]()
Når de er så små så har de ikke så stor glede av det vill jeg troHåper du får neste uke daSå koselig at hun vil være med også, kanskje jeg skulle spurt om eldste vil være med!
Men minsten tror jeg er enklere om ikke er med
Men tviler på at han godtar at noen passer han alene uten at storebror er med da.. hehe..
Tja.. Føler det er ganske sjeldenthvor ofte oppdaterer den listen over innlegg seg?
Veldig greit ja, men er usikker på hva. Mamma har sagt at det er ting etter lillesøsteren min og meg, samt tantebarna - det kan være mye rart der![]()
Åh det stiger jammen fort26 grader inneMå visst snart ut, orker snart ikke være her haha