Skravletråd

Bare 2 dager til ultralyd :) Hååååper samboeren min får vært med :) Ikke alltid så lett å få barnevakt, ingen av mine har barnehageplass etter vi flytta.
Krysser fingrene for at dere kan gå begge to :D
Jeg skal ringe å bestille i morgen :) håper jeg får time neste uke :) for da kan sambo være med :) her ville også storesøsteren på 5 være med å se :) han andre ville heller til mormor :p hehe

Har dere begynt å vaske babytøy? Jeg har vasket og lagt i kommoden det nye jeg har kjøpt, men ikke gått igjennom det etter storebrødrene ennå :)

Her er det skikkelig varmt i dag og nå er det 25,3 grader inne, det syns jeg er litt mye.. Men orker ikke sitte ute akkurat nå. Skal prøve å få luket litt etterpå! Nå sover minstemann så prøver å slappe av litt :) Vi hadde ikke så veldig bra natt her egentlig, begge ungene var våkne.
Oj! Her er sola ute, men varmer ikke så veldig ennå. Håper vi får litt av den senere da :P

Har dere begynt å vaske babytøy? Jeg har vasket og lagt i kommoden det nye jeg har kjøpt, men ikke gått igjennom det etter storebrødrene ennå :)
Nei - har lagt det til side, men vasker sikkert inn mot høsten. Blir kanskje annerledes med ting vi arver?

Krysser fingrene for at dere kan gå begge to :D
Jeg skal ringe å bestille i morgen :) håper jeg får time neste uke :) for da kan sambo være med :) her ville også storesøsteren på 5 være med å se :) han andre ville heller til mormor :p hehe

Håper du får neste uke da :D Så koselig at hun vil være med også, kanskje jeg skulle spurt om eldste vil være med! :) Men minsten tror jeg er enklere om ikke er med :P Men tviler på at han godtar at noen passer han alene uten at storebror er med da.. hehe..

hvor ofte oppdaterer den listen over innlegg seg?

Håper du får neste uke da :D Så koselig at hun vil være med også, kanskje jeg skulle spurt om eldste vil være med! :) Men minsten tror jeg er enklere om ikke er med :P Men tviler på at han godtar at noen passer han alene uten at storebror er med da.. hehe..
Når de er så små så har de ikke så stor glede av det vill jeg tro :) men her fikk de valget :) sa hva jeg skulle å spurte. Hun jubla med en gang så jeg håper virkelig at det går i boks den uka slik at hun kan få være med å se :)
Ja det er ikke alltid like lett , de vet jammen hva de vill de små :p

Veldig greit ja, men er usikker på hva. Mamma har sagt at det er ting etter lillesøsteren min og meg, samt tantebarna - det kan være mye rart der :p

Det blir spennende å se da :D Jeg har også litt etter søsteren min og meg :)

26 grader inne :o Må visst snart ut, orker snart ikke være her haha

Back
Topp