Skravletråd

Hvordan ser man hvor mange innlegg man har på en mnd og hvor mange må man ha for å være med i trekning på premier eller hvordan det funker? :)

På Generelt finnes det en Topp 100 Juli som viser hva man kan vinne og hva som skal til for å være med i trekningen. Den har også link til de som er på top100 (http://forum.babyverden.no/top-users/186), så akkurat nå er du på 69.plass :)

Hvordan ser man hvor mange innlegg man har på en mnd og hvor mange må man ha for å være med i trekning på premier eller hvordan det funker? :)
Vis du går inn på den tråden her som heter topp 100 juli så kan du lese om det :D har du over 200 innlegg og er på topp 100 så er du med i trekningen av noen :) men jo mere innlegg jo større premier :) de med 2000 er med i trekningen av en bilstol som har en verdi på 5000 kr :)

Min på 6,5 begynner å bli greiere i matveien nå heldigvis! Før var det nesten umulig å få i han gr.saker og han hatet potet. Nå spiser han det meste :)
minste spiser gr.saker om jeg blander det inn, men ikke så ofte om jeg bare gir han en i hånda. Han elsker en del jeg syns det er litt rart at han liker da som fetaost, det tror jeg er det beste han vet, og røkelaks, fløtegratinerte poteter og diverse sånne litt "voksne" smaker
Mi på 5.5 spiser bare gulrot :o nekter å spise potet. Bare potetmos :p hehe så jeg lager ofte det for å få i henne det også :)

Så herlig han lille er da :D kjekt når de spiser litt andre ting :) han eldste min sin favoritt når han var 2 var faktisk tika masala :p å han elsket røkelaks :p

Vis du går inn på den tråden her som heter topp 100 juli så kan du lese om det :D har du over 200 innlegg og er på topp 100 så er du med i trekningen av noen :) men jo mere innlegg jo større premier :) de med 2000 er med i trekningen av en bilstol som har en verdi på 5000 kr :)

Skjønner :D Hadde jo vært gøy å vinne da, men hadde visst ikke såå mange innlegg akkurat hehe!

Mi på 5.5 spiser bare gulrot :eek: nekter å spise potet. Bare potetmos :p hehe så jeg lager ofte det for å få i henne det også :)

Så herlig han lille er da :D kjekt når de spiser litt andre ting :) han eldste min sin favoritt når han var 2 var faktisk tika masala :p å han elsket røkelaks :p

Det var sånn jeg begynte å få i eldstemann potet også, hehe! Begynte med å bare si det var "mos" for han nekta å spise om vi sa potetmos selv om han egentlig likte det hehe.. Nå spiser han heldigvis potet puhh.. går seg gjerne til etterhvert :D

Det var sånn jeg begynte å få i eldstemann potet også, hehe! Begynte med å bare si det var "mos" for han nekta å spise om vi sa potetmos selv om han egentlig likte det hehe.. Nå spiser han heldigvis potet puhh.. går seg gjerne til etterhvert :D
Hehehe herlig :D ja det gjør heldigvis det :p

Jeg fikk dem til å spise fisk med å lage lakse hamburger :p la de intet brød, med ketchup på å ropte de inn til mat . Det var den beste hamburgeren de noen gang hadde hatt :p
Når de da var ferdige så sier jeg hva de har spist :p så etter det har de fortsatt med fisk :p

Hehehe herlig :D ja det gjør heldigvis det :p

Jeg fikk dem til å spise fisk med å lage lakse hamburger :p la de intet brød, med ketchup på å ropte de inn til mat . Det var den beste hamburgeren de noen gang hadde hatt :p
Når de da var ferdige så sier jeg hva de har spist :p så etter det har de fortsatt med fisk :p

Hehe herlig, bra de spiser fisk nå da :D

Her er det skikkelig varmt i dag og nå er det 25,3 grader inne, det syns jeg er litt mye.. Men orker ikke sitte ute akkurat nå. Skal prøve å få luket litt etterpå! Nå sover minstemann så prøver å slappe av litt :) Vi hadde ikke så veldig bra natt her egentlig, begge ungene var våkne.

Her er det skikkelig varmt i dag og nå er det 25,3 grader inne, det syns jeg er litt mye.. Men orker ikke sitte ute akkurat nå. Skal prøve å få luket litt etterpå! Nå sover minstemann så prøver å slappe av litt :) Vi hadde ikke så veldig bra natt her egentlig, begge ungene var våkne.
Oj det var varmt ja :/ uff prøv p slappe godt av du :) etter slike netter så er det det beste :)

Bare 2 dager til ultralyd :) Hååååper samboeren min får vært med :) Ikke alltid så lett å få barnevakt, ingen av mine har barnehageplass etter vi flytta.

Back
Topp