Kos deg masse med besøk av svigermorSvigermor kommer med minste av nevøene på hans sideblir morsomt tenker jeg ^-^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg masse med besøk av svigermorSvigermor kommer med minste av nevøene på hans sideblir morsomt tenker jeg ^-^
Barna da. Spiser de det meste?Det er veldig greitserlig siden jeg selv liker å lage mye forsjellig
![]()
NeiBarna da. Spiser de det meste?
Ka film så dere? Her har vi sett charlie og sjokoladefabrikken på morgenkvisten.Endte opp med film her å så ble helt oppslukt![]()
Jada, ikke så værstVi kom veldig nært målet i dag da![]()
![]()
Ja, men kjedelig for detDet er litt romantisk å sitte inne å høre det pøsregner på kvelden da <3
Hehe, ok. Grønnsaker og frukt da?Neide er mer kresne som barn flest
han eldste begynner p komme seg da
men har en lang vei å gå
![]()
Det ble lone survivor å så den første av man in black filmeneKa film så dere? Her har vi sett charlie og sjokoladefabrikken på morgenkvisten.
Å det når vi nå?Jada, ikke så værst
De elsker fruktHehe, ok. Grønnsaker og frukt da?
Hehe jaJa, men kjedelig for det![]()
Nei4348![]()
Ka er målet for i dag da?
Så gøy! Du får si om dere likte eller ikke (får ofte høre at jeg ikke er så veldig kritiskWeeeda blir det kino på oss i dag
endelig skal jeg få se minions
![]()
Weee
![]()
Herremin jeg stoppet å skrive på 999 innlegg i gårhehe men da er en ting hvertfall sikkert
jeg klatrer over 1000 nå
![]()
Det er jo minions jaSå gøy! Du får si om dere likte eller ikke (får ofte høre at jeg ikke er så veldig kritisk) - men det er jo Minions!
![]()
Det er jo minions jaskal veldig mye til for at den blir dårlig
men jeg skal si hva jeg syntes likevel
![]()