HeheDen er ikke helt nøytral hehe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheDen er ikke helt nøytral hehe.
Den er lyseblå med dyr på. De har lik i jenteutgave dvs. rosaHehemen passer den til begge ?
![]()
Jeg hadde byttetDen er lyseblå med dyr på. De har lik i jenteutgave dvs. rosa![]()
Har jo råd til en ny er jo ikke det. men er jo gjerne tøyeste liksom. Skal nå bare sove der...hehe. men får se. hvis jeg virkelig finner en skjønn en til sølvi så blir det ny. det er iallefall sikkert.Jeg hadde byttethehe vis jeg hadde mulighet til det
Men klart det går med lyse blå![]()
Den er lyseblå med dyr på. De har lik i jenteutgave dvs. rosa![]()
HeheHar jo råd til en ny er jo ikke det. men er jo gjerne tøyeste liksom. Skal nå bare sove der...hehe. men får se. hvis jeg virkelig finner en skjønn en til sølvi så blir det ny. det er iallefall sikkert.
mannen sier det er råflott og tøys da![]()
Det er en herlig tidDa var barna i seng og roen senker seg, hehe![]()
Det er en herlig tidminsta her å la seg nettopp
han eldste har jeg nesten ikke sett i dag. Han er inne på rommet sitt å bygger Lego
![]()
Ja den er lyseblå med dyr . kjøpte på barnashus helt ny til guttungenBlått er jo også fint til jente daKjøp noe rosa sengetøy hehe
Nei kjenner meg igjen der altsåHehe
Ja det er gjerne litt tøysmen noen ganger må man bare
hehe klarer ikke la være
![]()
Mhm. vi har rips pærer og eplerHar dere frukt og bær i hagen? Her begynner bærene såvidt å modne, spennende tid!
![]()
Denne har vi etter guttungen.
Ja den er veldig fin. Den selges jo i beige rosa og lyseblå. Hadde jeg brukt hode den gang hadde jeg kjøpt beigeSyns den var kjempefin jegLillegutt har hvit, men han bruker den fremdeles så vi må ha en sprinkelseng og Sengekant til.
Du får tenke på det, evnt kan du jo selge den på finn
Ja det er detSå deilig når de leker selv syns jeg![]()
Men hellemin den var jo søt da![]()
Denne har vi etter guttungen.
Nei ikke endaHar dere frukt og bær i hagen? Her begynner bærene såvidt å modne, spennende tid!