Skravletråd

Jeg hadde byttet :p hehe vis jeg hadde mulighet til det :)
Men klart det går med lyse blå :D
Har jo råd til en ny er jo ikke det. men er jo gjerne tøyeste liksom. Skal nå bare sove der...hehe. men får se. hvis jeg virkelig finner en skjønn en til sølvi så blir det ny. det er iallefall sikkert.
mannen sier det er råflott og tøys da:P

Har jo råd til en ny er jo ikke det. men er jo gjerne tøyeste liksom. Skal nå bare sove der...hehe. men får se. hvis jeg virkelig finner en skjønn en til sølvi så blir det ny. det er iallefall sikkert.
mannen sier det er råflott og tøys da:P
Hehe :p
Ja det er gjerne litt tøys :) men noen ganger må man bare :p hehe klarer ikke la være :p

0023858_babydan-sengekant-farm-lysebl%C3%A5_560.jpeg

Denne har vi etter guttungen.

Har dere frukt og bær i hagen? Her begynner bærene såvidt å modne, spennende tid!

0023858_babydan-sengekant-farm-lysebl%C3%A5_560.jpeg

Denne har vi etter guttungen.

Syns den var kjempefin jeg :) Lillegutt har hvit, men han bruker den fremdeles så vi må ha en sprinkelseng og Sengekant til.
Du får tenke på det, evnt kan du jo selge den på finn

Syns den var kjempefin jeg :) Lillegutt har hvit, men han bruker den fremdeles så vi må ha en sprinkelseng og Sengekant til.
Du får tenke på det, evnt kan du jo selge den på finn
Ja den er veldig fin. Den selges jo i beige rosa og lyseblå. Hadde jeg brukt hode den gang hadde jeg kjøpt beige;) men men. den kostet 549 om jeg husker rett på barnas hus:)
Her brukte guttungen srinkelsenga som klatrestativ så måtte ha annen seng til han relativt tidlig:P

Back
Topp