Innlegg nummer 3861
stilig 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har stort sett gått bra tidligereOj håper de neste timene går fort da. Det er lenge uten mat :/
Hehe uffHar stort sett gått bra tidligere
Men akkurat i dag... leser om hva dere har spist og magen svarermangler bare at lille sparker i takt, så er vi der
![]()
Er det egentlig jeg og - men akkurat mellom frokost og lunsj klarer jg meg når jeg er på jobb ^-^ I dag lurer jeg på om det ikke blir knekkebrød før tidenHehe uffjeg hadde ikke klart det
men så er jeg skikkelig matvrak
![]()
Når var du oppe egentligÅååh hørtes ikke feil ut. Allerede 3 timer siden jeg fikk i meg frokost... magen begynner å rumle, men ikke lunsj før kl 11 ..
Er vel mye nammenam på badelandJeg er faktisk sulten selv![]()
Ja :/ men det må vell snu snart tenker jeg :/ kan ikke fortsette med så lite søvnjeg som pleier å sovne så kjapt ligger bare å vrir meg hele nettene :/
Eller nei. bv på sengaHehe må nesten det![]()
Var oppe litt før 6, så spise frokost rundt da - ble knekkebrød med syltetøy og brunost + grapefruktjus ^-^ Måtte bli noe raskt hvis jeg skulle rekke å dusjeNår var du oppe egentlig? Hva spiste du til frokost da?
![]()
Det er god frokost detjeg hadde knekkebrød
Med krydder kremosttok ikke sjangsen på noe annet med denne magen min
![]()
Var oppe litt før 6, så spise frokost rundt da - ble knekkebrød med syltetøy og brunost + grapefruktjus ^-^ Måtte bli noe raskt hvis jeg skulle rekke å dusje![]()
Hadde det sånn en liten periode - men siden 2 trimester er jeg tilbake til "normalen" og står opp kjempesultenAhhhIkke sulten så tidlig jeg. Da kommer det bare opp igjen
![]()
Hvilken vogn?Åhhh lyst å få sammen vognen til Sølvi
Haha. herligHadde det sånn en liten periode - men siden 2 trimester er jeg tilbake til "normalen" og står opp kjempesulten
Litt sånn 'T-Rex på vei til kjøkkenet' følelse...
Brio happy duo i lillaHvilken vogn?
Yayy og flere skal det bliInnlegg nummer 3861stilig
![]()