Det skal viTakk og lige måde![]()
Vi skal kose oss. Kose dere på badeland![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal viTakk og lige måde![]()
Vi skal kose oss. Kose dere på badeland![]()
God tur!God morgenetter 1 1/2 times søvn er jeg nå på vei mot Sørlandet
To stk spente barn Bak i bilen
Håper alle får en fin dag i dag![]()
![]()
God morgenetter 1 1/2 times søvn er jeg nå på vei mot Sørlandet
![]()
To stk spente barn Bak i bilen![]()
![]()
God morgen og god tur!God morgen, alle!
God tur!
tror hittil forkjølelsen vinner og ikke jeg :/
Du tar den nok til slutt. God bedring!
Her starter dagen på sofaen, med dyne og kleenex, men med utsikt til knallblå himmel. Håper sommerkjolen får luftet seg litt senere.
Ja det tok litt av i går men vi mangler enda noen innleggSer dere var flink til å holde skravlingen oppe i går!
For min del ble det god mat - en episode av House of cards, før jeg sovnet på sofaen :/ tror hittil forkjølelsen vinner og ikke jeg :/
Får heller bidra litt I rykk og napp når jeg kan![]()
Uff daDu tar den nok til slutt. God bedring!
Her starter dagen på sofaen, med dyne og kleenex, men med utsikt til knallblå himmel. Håper sommerkjolen får luftet seg litt senere.
Vet forresten Kidsa deres hvor dere skal nå, eller er det fremdeles hemmelig?Ja det tok litt av i går men vi mangler enda noen innlegg![]()
God bedring til deg![]()
God morgenetter 1 1/2 times søvn er jeg nå på vei mot Sørlandet
To stk spente barn Bak i bilen
![]()
Huff, henger lenge i den. God bedring.Ser dere var flink til å holde skravlingen oppe i går!
For min del ble det god mat - en episode av House of cards, før jeg sovnet på sofaen :/ tror hittil forkjølelsen vinner og ikke jeg :/
Får heller bidra litt I rykk og napp når jeg kan![]()
Takker og bukker ^-^Huff, henger lenge i den. God bedring.
4000 klarer vi lett - 4500 kan sikkert gå, men usikker på om det går på en fredag?Ikke så mange innlegg til 4000 nå da, så må ta 4500 i daghaha
4000 klarer vi lett - 4500 kan sikkert gå, men usikker på om det går på en fredag?![]()
Jada, sant det. Satse på flere aktive etterhvertEnigHadde jo vært stilig om vi faktisk får det til - men tenker det går seg til jo fler som våkner
Noen planer for dagen da? Eller er det rolig fredag?Jada, sant det. Satse på flere aktive etterhvert![]()