Skal på playdate med et vennepar her. De har en å guttungen sin alder.Noen planer for dagen da? Eller er det rolig fredag?
Ellers ser været bra ut så må være en del ute
der da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal på playdate med et vennepar her. De har en å guttungen sin alder.Noen planer for dagen da? Eller er det rolig fredag?
Så koselig med playdate da - spesielt hvis dere kan være uteSkal på playdate med et vennepar her. De har en å guttungen sin alder.
Ellers ser været bra ut så må være en del ute
der da?
Det er enda hemmeligVet forresten Kidsa deres hvor dere skal nå, eller er det fremdeles hemmelig?
Ja :/ sliter med søvnen fortiden men håper det får greitSå lite søvn:O?
Huff,håper du koser deg og kommer greit gjennom dagen for det![]()
Så gøy!Det er enda hemmelighaha da vi kom til kongeparken sa jeg: me ankomme nå kongeparken..... Full taushet i bilen... Å... Her skal vi ikke være
![]()
Hehe men de er faktisk utrolig rolige bak i der![]()
Rosa bidrar så godt hun kan fra bilenHehe,tjaaa...nei si detOg rosa er ikke her så mye i dag
![]()
Det går nok mye fortere når resten av gjengen våkner jaEnigHadde jo vært stilig om vi faktisk får det til - men tenker det går seg til jo fler som våkner
JaSå gøy!de kommer jo til å bli helt ville når dere kommer frem da
![]()
Ja, blir ute i dagSå koselig med playdate da - spesielt hvis dere kan være ute
Her er det jobb som vanlig - så gjenstår det å se om vi får besøk eller ikke. Ikke de beste platleggerne, de som kanskje kommer..
Ja :/ sliter med søvnen fortiden men håper det får greitkroppen har hvertfall begynt å våkne litt nå
![]()
Rosa bidrar så godt hun kan fra bilenmen blir stille i mange timer
![]()
Å hjelpes jeg savner tegneboka mitror jeg ble en smule bitt av basillen i går
![]()
Åååh hørtes ikke feil ut. Allerede 3 timer siden jeg fikk i meg frokost... magen begynner å rumle, men ikke lunsj før kl 11 ..Blir kokt egg og rista brød til frokost![]()
Ja :/ men det må vell snu snart tenker jeg :/ kan ikke fortsette med så lite søvnHuff slitsomt for det er jo ikke akkurat mye.
Godt du er på vei til å våkne.
Hehe må nesten detHehe får tegne på senga i kveld du da![]()
Det er god frokost detBlir kokt egg og rista brød til frokost![]()
Oj håper de neste timene går fort da. Det er lenge uten mat :/Åååh hørtes ikke feil ut. Allerede 3 timer siden jeg fikk i meg frokost... magen begynner å rumle, men ikke lunsj før kl 11 ..