Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, noobiespørsmål men hvor er Flensburg?
I dag har jeg fått vasket trekket på bilsetet til storebrorBenyttet sjansen nå når han er hos bestemor og bestefar noen dager
Blir en del spising i bilen når vi kjører langt, så det trengte en vask
![]()
Lurt å få fikset det innimellom ja! Flink!I dag har jeg fått vasket trekket på bilsetet til storebrorBenyttet sjansen nå når han er hos bestemor og bestefar noen dager
![]()
Aaaah ^-^ Man lærer litt hver dagIkke noobie spørsmål det. Er i Tyskland ikke langt fra danske grensa. Viste det ikke jeg heller før jeg traff gubben![]()
Du må ta bilde å viseJa det blir bedre enn det varog fresemasse er mye billigere enn asfalt, å så kan man jo si det er bedre for miljøet, da man med å bruke fresemasse bruker gammel asfalt på nytt
![]()
Wow det er effektivt detFikk forresten kjøpt 2 julegaver i dag åaldri gjort det så tidelig før. Morro for ho mor
![]()
OkDu må ta bilde å vise![]()
Hehe ja de blir fort skitne daI dag har jeg fått vasket trekket på bilsetet til storebrorBenyttet sjansen nå når han er hos bestemor og bestefar noen dager
![]()
Sikkert ikkeLurer på om det er noe på tv jeg![]()
Hehe ja de blir fort skitne da![]()
![]()
Det er absolutt en fordelDet gjør de! Heldigvis greit å få av og på og tørker raskt![]()
Jeg ser faktisk på bolighjelpen, hmmmm
Det blir jo kjempe bra daDa har jeg gått rundt huset![]()
Kos deg med vanningDa er det ut å vanne![]()