Åh! Middag høres ikke feil utakkurat på vei ut av kontoret - blir ikke mat med der første
Hva skal dere ha?
Nei, magen romler skikkelig her nå
Biff stragonoff med fullkornsris og salat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh! Middag høres ikke feil utakkurat på vei ut av kontoret - blir ikke mat med der første
Hva skal dere ha?
Oh yums ^-^Nei, magen romler skikkelig her nå![]()
Biff stragonoff med fullkornsris og salat![]()
Ja, lukter herligOh yums ^-^
Det er såEr litt ekstra gøy med en som ingen andre har lik![]()
Mhm, finnes jo flere bloggere som lager.Det er så![]()
må nok finne en Fin til våren vi å
![]()
Må holde utkikk når det nermer segMhm, finnes jo flere bloggere som lager.
Do thatMå holde utkikk når det nermer seg![]()
Tusen takkGratiss med en 2åring i hus
Hva fikk han i gaver da?![]()
Uff nei :/ men tenker den stakars ungen hører meg nok likevelFikk spørsmål i dag om jeg snakket mye til magen. Kan ikke akkurat si at jeg er så flink til det - hva med dere andre?
Ja, er litt sånn jeg tenker og. Prater jo nok som det er på jobb og hjemme - men ikke direkte til den lille (for å ikke snakke om synge - det heller hadde ikke falt meg inn hittil).. får heller passe på at den får vendt seg til noe bra musikk i stedetUff nei :/ men tenker den stakars ungen hører meg nok likevel![]()
Men er flink å kose med den da![]()
Nei snakker aldri med magen, føler det er litt rartFikk spørsmål i dag om jeg snakket mye til magen. Kan ikke akkurat si at jeg er så flink til det - hva med dere andre?
Fikk spørsmål i dag om jeg snakket mye til magen. Kan ikke akkurat si at jeg er så flink til det - hva med dere andre?
Hehe min hører sang daJa, er litt sånn jeg tenker og. Prater jo nok som det er på jobb og hjemme - men ikke direkte til den lille (for å ikke snakke om synge - det heller hadde ikke falt meg inn hittil).. får heller passe på at den får vendt seg til noe bra musikk i stedet![]()
Jeg snakker litt jaFikk spørsmål i dag om jeg snakket mye til magen. Kan ikke akkurat si at jeg er så flink til det - hva med dere andre?
Tusen takkååh, han fikk så mye fint! Akesklie til huskestativet, balansesykkel, masse leker (traktorer, gravemaskiner, lastebiler, brannstasjon, ball, leketelt+++) og noe klær og penger
så han var i ekstase i hele går! Også fikk han for et par uker siden en trampoline fra min tante, onkel og søskenbarn som de ikke brukte lenger, så kan jo se på det som en gave og
så han er utrolig heldig!
Er vanskelig med dissa ønskene syns jeg, han har jo alt han trenger og litt til. Men sklie til huskestativet og balansesykkel var de to tingene jeg visste han kunne ha bruk forSå fantatisk daIkke så lenge til vi har en 2åring her i huset heller, så greit med bursdagsønsker. Har allerede begynt på listen
![]()
Er vanskelig med dissa ønskene syns jeg, han har jo alt han trenger og litt til. Men sklie til huskestativet og balansesykkel var de to tingene jeg visste han kunne ha bruk forlurt å begynne i god tid, jeg hadde aldri noe godt svar til de som spurte. Men det har jeg aldri da
![]()