Skravletråd

Fikk spørsmål i dag om jeg snakket mye til magen. Kan ikke akkurat si at jeg er så flink til det - hva med dere andre?

Gratiss med en 2åring i hus:D
Hva fikk han i gaver da?;)
Tusen takk:D ååh, han fikk så mye fint! Akesklie til huskestativet, balansesykkel, masse leker (traktorer, gravemaskiner, lastebiler, brannstasjon, ball, leketelt+++) og noe klær og penger:) så han var i ekstase i hele går! Også fikk han for et par uker siden en trampoline fra min tante, onkel og søskenbarn som de ikke brukte lenger, så kan jo se på det som en gave og:) så han er utrolig heldig!

Uff nei :/ men tenker den stakars ungen hører meg nok likevel :p
Men er flink å kose med den da :D
Ja, er litt sånn jeg tenker og. Prater jo nok som det er på jobb og hjemme - men ikke direkte til den lille (for å ikke snakke om synge - det heller hadde ikke falt meg inn hittil).. får heller passe på at den får vendt seg til noe bra musikk i stedet :P

Fikk spørsmål i dag om jeg snakket mye til magen. Kan ikke akkurat si at jeg er så flink til det - hva med dere andre?
Nei snakker aldri med magen, føler det er litt rart:p men jeg snakker og synger mye med guttungen da, så hun hører meg vel:D hehe. Snakket ikke med han i magen heller..

Snakker ikke til den, synes det er rart jeg. Men holder ofte hånda på den da har jeg fått høre, gjør det ubevisst.

Ja, er litt sånn jeg tenker og. Prater jo nok som det er på jobb og hjemme - men ikke direkte til den lille (for å ikke snakke om synge - det heller hadde ikke falt meg inn hittil).. får heller passe på at den får vendt seg til noe bra musikk i stedet :P
Hehe min hører sang da :p men det er ikke akkurat barnesanger :p hehe men men :p sang er sang :p

Tusen takk:D ååh, han fikk så mye fint! Akesklie til huskestativet, balansesykkel, masse leker (traktorer, gravemaskiner, lastebiler, brannstasjon, ball, leketelt+++) og noe klær og penger:) så han var i ekstase i hele går! Også fikk han for et par uker siden en trampoline fra min tante, onkel og søskenbarn som de ikke brukte lenger, så kan jo se på det som en gave og:) så han er utrolig heldig!

Så fantatisk da:) Ikke så lenge til vi har en 2åring her i huset heller, så greit med bursdagsønsker. Har allerede begynt på listen:P

Så fantatisk da:) Ikke så lenge til vi har en 2åring her i huset heller, så greit med bursdagsønsker. Har allerede begynt på listen:P
Er vanskelig med dissa ønskene syns jeg, han har jo alt han trenger og litt til. Men sklie til huskestativet og balansesykkel var de to tingene jeg visste han kunne ha bruk for:-) lurt å begynne i god tid, jeg hadde aldri noe godt svar til de som spurte. Men det har jeg aldri da:p

Er vanskelig med dissa ønskene syns jeg, han har jo alt han trenger og litt til. Men sklie til huskestativet og balansesykkel var de to tingene jeg visste han kunne ha bruk for:) lurt å begynne i god tid, jeg hadde aldri noe godt svar til de som spurte. Men det har jeg aldri da:p

Jeg har alltid svar, men så planlegger jeg alltid ting lang tid i forveien:P

Back
Topp