Skravletråd

Ble jammen en liten tur på IKEA i dag å :p
Fikk tak i en fredslilje å noen knagger til soverommet :) så nå blir det bra :)
Å så har jeg fått støvsuger å satt en rundstykke deig :)

Sliiten! Her har vi hatt bursdagsfeiring for 2åringen vår i dag:) spiste frokost og deretter rydda og vaska hele huset pluss bakt en kake før gjestene kom, så da ble det ikke noe mat eller avslapping før nå:eek: men det var deeeilig å sette seg ned med pløse og posepotetstappe nå. Hadde en veldig glad toåring som elsket alle gavene han fikk:D og moro med søskenbarn å leke med på besøk. Tipptopp dag:D
Gratiss med en 2åring i hus:D
Hva fikk han i gaver da?;)

God morgen! Her er det grått ute, har sovet litt for lite og forkjølelsen sitter godt - gretten. Satser på at det gir seg når jeg kommer meg på jobb og ønsker dere alle en fin mandag! :)
Kjedelig det skl sitte så lenge i...

God morgen! Her er det også grått i dag. Jeg oppdaget at en pakke fra ebay som hadde kommet da vi var på ferie hadde siste hentedato på lørdag! Så kjedelig, da har de vel sendt den tilbake :/ Ser vel ikke noe mer til den da? Bare snakk om 50kr eller noe så ikke farlig sånnsett, men hadde gledet meg til å få den :) Var matboks til lillegutt som begynner i Bhg 5.august.

Åhh, så utrolig kjedelig:/ Om den er sendt tilbake og trukket...ville jeg sendt en mld til selger

Ble jammen en liten tur på IKEA i dag å :p
Fikk tak i en fredslilje å noen knagger til soverommet :) så nå blir det bra :)
Å så har jeg fått støvsuger å satt en rundstykke deig :)

Hadde jeg bare hatt litt av din bakeiver:P Hvordan rundstykker:)?

De jeg har lagt ut i oppskrift tråden :)

Slapper av når jeg baker :) så elsker ferie å kunne bake å kose meg litt å på grå dager :)
Okei, skal se der da:D

Så greit:) Kan også det, men noe ganger mer stress syns jeg:P Kommer vel an på hva jeg baker:P

Okei, skal se der da:D

Så greit:) Kan også det, men noe ganger mer stress syns jeg:P Kommer vel an på hva jeg baker:P
Hehe ja det har litt å si :D det samt om det er stille rundt ørene :/ vis alle driver å maser ol mens man holder på ja da blir det jammen mere stress enn kos :p
Å vis man vet man må prestere skikkelig. At den skal gies bort eller noe :o :p hehe da vill man ha det perfekt

Hehe ja det har litt å si :D det samt om det er stille rundt ørene :/ vis alle driver å maser ol mens man holder på ja da blir det jammen mere stress enn kos :p
Å vis man vet man må prestere skikkelig. At den skal gies bort eller noe :eek: :p hehe da vill man ha det perfekt

Ja, det er avgjørende.
Liker du dekorere kaker og? :)

Å vis man vet man må prestere skikkelig. At den skal gies bort eller noe :eek: :p hehe da vill man ha det perfekt

Prøver du deg på 2000innlegg denne mnd forresten:P?

Back
Topp