God morgen! Idag skal jeg på butikken. Kjøpe mat, og gruer meg til å kjøpe øl for samboeren min![]()
Hehe det hadde jeg gjort også, men de skjønner nok at det ikke er til deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen! Idag skal jeg på butikken. Kjøpe mat, og gruer meg til å kjøpe øl for samboeren min![]()
Gratulerer med bil
TakkGratulerer med bil![]()
Nei, ser den! Greit å ha nok plassTakktrengte ny
vi har bare en BMW sedan nå.. Å med 3 barn så er det ikke akkurat store plassen
![]()
Det er en touran 2012 modellNei, ser den! Greit å ha nok plass
Hva er det dere har kjøpt inn nå?
Jeg strikker gulpeklutLillegutt sover, gubben og eldste spiller millionær, da blir det frem med strikketøyet! Nå har jeg strikket bukse, jakke, kjole og to par votter. Skal prøve meg på sokker eller lue nå så blir det vel ikke så mye mer den snuppa her trenger(mulig jeg må finne på noe likevel da, ellers får jeg vel strikkeabstinenser?!)
Denne gav vi 200 000 forGratulerer!
Hvor mye måtte dere ut med for den? Hvis du vil si det daJeg er litt redd det ikke blir plass til 3 barneseter i vår bil.. Må ta med bilen og prøve en dag tror jeg
Stilig! Bilde?![]()
Fin!! Gratulerer!
TakkFin!! Gratulerer!![]()
Åh uff den er fælJeg knasker lovehearts for harde live, den halsbrannen altså.. årh!
Åh uff den er fælhar du prøvd gaviscon?
Uff halsbrann er bare så ubehagelig!! Jeg får det spesielt av ting med tomatsaus. Kjøttsaus, lasagne, pizza osv! Så kjedelig for det er så god mat![]()
Hatt to svangerskap med mye halsbrann å det er helt fæltNei, men tenkte å finne det på mandag! Enn så lenge er jeg heldigvis hjulpet av lovehearts, men den pakken går snart tom da. Alt smaker så vondt med halsbrann joføler jeg får det av ingenting. Men, men, det er heldigvis fullt mulig å ha det fint med også
haha