Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor har du kjøpt stoff?Jeg skal få startet og sy babynest idaghar fått stoffet jeg har ventet på, og skal kjøpe litt til. Åh, endelig et syprosjekt jeg kan glede meg over
! Skal prøve meg på nattpose og, må bare få tak i ullgarn... Noe billig, men mulesingfritt. Kanskje noen butikker har salg?
Jeg kjøpte fra stoff og stil før det gikk opp for meg at jeg kunne kjøpt sengetøy, hehe... JajaaHvor har du kjøpt stoff?bestemoren min skal sy babynest til oss
![]()
Er der jeg har kikka og. Må kjøpe på nett.. ja det var jo lurt med sengetøy daJeg kjøpte fra stoff og stil før det gikk opp for meg at jeg kunne kjøpt sengetøy, hehe... Jajaafår lage flere babynest, jeg får nok dilla på det.
Nja, tror nok han merket at jeg så mot ham - men tror likevel jeg ikke går av med prisen for "rareste på toget"Kos deg masse!!
God morgenHihi
Vet ikke hvem det er, men ikke glan for mye da!
Kjempelurt, får jo masse billigEr der jeg har kikka og. Må kjøpe på nett.. ja det var jo lurt med sengetøy da![]()
Ikke santKjempelurt, får jo masse billigkan sy nest for kanskje 200-300kr, det er ikke så gæli.
Jeg skal få startet og sy babynest idaghar fått stoffet jeg har ventet på, og skal kjøpe litt til. Åh, endelig et syprosjekt jeg kan glede meg over
! Skal prøve meg på nattpose og, må bare få tak i ullgarn... Noe billig, men mulesingfritt. Kanskje noen butikker har salg?
Morsomt at du nevnte Gjestdal, kjøpte fra dem idag!Gjestal, som produserer billig garn for Nille, Coop og Spar Kjøp, kjøper ull fra land der mulesing er forbudt. Jeg har ikke dobbelsjekket billigmerkene deres de siste årene, men kanskje du vil?
Hva slags nattpose skal du lage? Ullgarnet gjorde meg nysgjerrig ;-)
Nøstebarn skal visst være braJeg har tenkt å hekle babyteppetips til godt garn der? Må nesten begynne snart, da jeg bruker utrolig lang tid på sånne prosjekt
skulle strikke sjal til min mor i fjor, i julegave, og satt på julaften med den siste delen
![]()
Ikke jeg heller, hehe, men satser på at det går greit å følge oppskriften. Tror stoffene jeg bestilte blir bra sammenIkke santhar kikket litt på oppskrifter hva man trenger, men jeg har ikke greie på det
![]()
Hva slags type stoff kjøpte du? Så det var noe som het bomullslerret, men vet ikke om det kan brukesIkke jeg heller, hehe, men satser på at det går greit å følge oppskriften. Tror stoffene jeg bestilte blir bra sammenfikk tak i fyllvatt osv også idag så det er bare å sette igang..!
Huff Huff æsj æsjbille i putetrekk *grøss*
Men koselig på hyttetur da
Hvor lenge blir dere?
Hehe, nei er nok ikke så vanlig men bare fryktelig ekkelt når det skjerHihi ja, har ikke skjedd før da så er ikke vanlig
Vi kom på mandag og blir 2 uker til![]()
Hehe, nei er nok ikke så vanlig men bare fryktelig ekkelt når det skjer
Dere får kose dere masse I alle fall ^-^ har ikke ferie før om en måneds tid - gleder meg!
Mest hjemme egentlig, men blir nok en uke utenfor Molde og - håper på pent VærJepps
Tusen takk, det skal vi! Hvor skal dere på ferie?
God morgen damer![]()