Skravletråd

Er så lei sånne reklamemeldinger eller tlfselgere som vekker meg:p før i tiden var det kamerater av mannen som ofte ringte i fylla, og det var så irriterende å våkne av:p så da har det bare blitt til at jeg gjør sånn. Særlig når vi har baby på rommet (han lå på vårt rom i over 1år pga plassmangel), for den som vekker babyen kan jaggu komme å få den til å sove igjen og:p hehe
Hehe ja da så :) min har kun ringt en gang på natta å da var det alarm selskapet :p

Håper alle har en fin ettermiddag - noen som har fått gjort noe spennende?

God morgen alle sammen :D :D
Etter litt husarbeid er det nå tid for frokost å en episode av rizzoli and isle :D
Håper alle får en fin dag :D

God morgen! (Formiddag?)

Hva skal dere i dag?
Vi er på hytta :) Blåser veldig i dag så jeg vet ikke helt hva vi skal finne på?
Samboer og eldste er på butikken og lillegutt sover så nå har jeg rigget meg til med en kopp koffeinfri kaffe og strikketøyet :)

God morgen! :D
Her er planen å feire vel beståtte eksamener, og planen om tilrettelegging av praksis med en skikkelig rydderunde, før frisørtimen klokken halv 2! :D

Konkludert med at det må være bekkenlåsning jeg har, og ikke bekkenløsning. Begynner i alle fall å bli ganske plagsomt:( Får bestille legetime vel...? Veldig spent på hvordan det skal gå å traske rundt i dyreparken om tre uker!

Tok men en bytur i dag:) må kjøre halvannen time hver vei og bråbestemte meg etter levering i bhg så hadde ikke lange tida. Men jeg fant masse fint tøy til meg, som jeg ikke måtte på mammaavdeling for å handle:D da kan jeg bruke det etter svangerskapet også:) og litt rosa til babyen i magen måtte bli med hjem <3

Tok men en bytur i dag:) må kjøre halvannen time hver vei og bråbestemte meg etter levering i bhg så hadde ikke lange tida. Men jeg fant masse fint tøy til meg, som jeg ikke måtte på mammaavdeling for å handle:D da kan jeg bruke det etter svangerskapet også:) og litt rosa til babyen i magen måtte bli med hjem <3
Koselig med litt spontane handleturer da ^-^ og enda bedre når man finner ting man liker :D

Å yaiks, gledene ved hytteliv, fant akkurat en stor svart bille inni putetrekket mitt som drev å laget kneppelyder. Mulig den prøvde å sprette av gårde?! Oppdaget den fordi jeg la hodet på den og den syns tydeligvis ikke det var noe særlig :P

Å yaiks, gledene ved hytteliv, fant akkurat en stor svart bille inni putetrekket mitt som drev å laget kneppelyder. Mulig den prøvde å sprette av gårde?! Oppdaget den fordi jeg la hodet på den og den syns tydeligvis ikke det var noe særlig :P
Huff Huff æsj æsj :P bille i putetrekk *grøss*

Men koselig på hyttetur da :)
Hvor lenge blir dere?

God morgen ^-^

Dagens random tanke - konduktøren på toget ligner på Kal Penn (Dr. Kutner i House/ Kevin in HIMYM) ^-^

God morgen :) da var huset tørket over, så det er klart for at foreldrene mine skal komme å være barnevakt for pus :) mens vi reiser til Haugesund i morra. Nå er det bare å slappe av og kose seg, før en liten by tur med min søster :)

God morgen :) da var huset tørket over, så det er klart for at foreldrene mine skal komme å være barnevakt for pus :) mens vi reiser til Haugesund i morra. Nå er det bare å slappe av og kose seg, før en liten by tur med min søster :)
Kos deg masse!!:)
God morgen ^-^

Dagens random tanke - konduktøren på toget ligner på Kal Penn (Dr. Kutner i House/ Kevin in HIMYM) ^-^
God morgen:) Hihi:) Vet ikke hvem det er, men ikke glan for mye da!

Back
Topp