Skravletråd

Svigers ville ha besøk av guttungen, så i kveld har jeg hatt huset for meg selv:) lagt meg og har planer om å sove leeenge uten avbrytelser fra noe eller noen:D
Fler enn meg som setter på lydløs om natta? Hater å bli vekket av tulleting.. mannen syns det er litt irriterende av og til, men gjør det stort sett for meg han og:p
Mobilen? Nei setter den ikke på lydløs men logger av nettet :)

Min er på lydløs til vanlig, men pleier å skru av nettet (når jeg husker det), da buzzingen vekker mannen :P

S3lv tror jeg det kunne kjørt en brannbil igjennom huset uten at jeg hadde våknet ><

Svigers ville ha besøk av guttungen, så i kveld har jeg hatt huset for meg selv:) lagt meg og har planer om å sove leeenge uten avbrytelser fra noe eller noen:D
Fler enn meg som setter på lydløs om natta? Hater å bli vekket av tulleting.. mannen syns det er litt irriterende av og til, men gjør det stort sett for meg han og:p

Håper du har sovet fortreffelig!

Setter ikke på lydløs, men legger den igjen i gangen og hører den bare hvis jeg sover veldig lett.

Min er på lydløs til vanlig, men pleier å skru av nettet (når jeg husker det), da buzzingen vekker mannen :P

S3lv tror jeg det kunne kjørt en brannbil igjennom huset uten at jeg hadde våknet ><
Haha det må være herlig da :D
Jeg våkner alt for lett :/
Heldigvis ringer ikke telefonen vis det ikke er noen skikkelig ille :) så holder å skru av nettet :)

Haha det må være herlig da :D
Jeg våkner alt for lett :/
Heldigvis ringer ikke telefonen vis det ikke er noen skikkelig ille :) så holder å skru av nettet :)
Jo, får jo sovet ganske mye og godt - men er litt usikker på hvor praktisk det blir når ungen kommer... vil jo helst høre når den våkner :/

Det blir ikke noe problem :D
Jeg var akkurat lik før. Når babyen kommer våkner du så lett som bare det :)
Får håpe det :P husker jeg overnattet hos en venninne når hun akkurat hadde fått en liten en. Sov som en stein, mens hun hadde vært oppe 8 ganger

Men er vel annerledes når det er egen kanskje?

Får håpe det :P husker jeg overnattet hos en venninne når hun akkurat hadde fått en liten en. Sov som en stein, mens hun hadde vært oppe 8 ganger

Men er vel annerledes når det er egen kanskje?
Det er veldig annerledes :)
Hos venninnen din viste du at hun stod opp å tok barnet :)
Slik blir det jo ikke nå :) å tror vi mødre har en innebygget radar som slår seg på ved fødsel :p hehe

Vi har ikke med mobilen på soverommet, den ligger I stua, soverommet er mobilfri sone :)

Er så lei sånne reklamemeldinger eller tlfselgere som vekker meg:p før i tiden var det kamerater av mannen som ofte ringte i fylla, og det var så irriterende å våkne av:p så da har det bare blitt til at jeg gjør sånn. Særlig når vi har baby på rommet (han lå på vårt rom i over 1år pga plassmangel), for den som vekker babyen kan jaggu komme å få den til å sove igjen og:p hehe

Jeg sover fryktelig lett og det gjør ikke mannen:p jeg våkner av første pip i vekkerklokka, og buzzingen er også grusom å våkne av:p Særlig om man kan sove lenge for en gangs skyld også blir vekket kl 7 av ingenting:o hehe

Håper du har sovet fortreffelig!

Setter ikke på lydløs, men legger den igjen i gangen og hører den bare hvis jeg sover veldig lett.
Har sovet kjempegodt! Våknet omtrent nettopp og ligger i senga enda. Er blæra som har mest behov for å opp:p
Mannen liker ikke at jeg har på lydløs itilfelle det skulle være noe, men vet jo at mange andre gjør det samme om natta. Evt legger den vekk som deg ja:) jeg sover alltid lett, men bruker ofte ørepropper og det hjelper jo da:p

• Liker
Reactions: Io
Vi har ikke med mobilen på soverommet, den ligger I stua, soverommet er mobilfri sone :)
Så lurt egentlig:) jeg må alltid kikke på klokka når guttungen våkner, for det er alt mellom 00 og 09:p kjipt å ta han opp hvis det er midt på natta.. Også brukes den til alarm og slikt. Men en fin greie å ha mobilfri sone på soverommet syns jeg:)

Jeg sover fryktelig lett og det gjør ikke mannen:p jeg våkner av første pip i vekkerklokka, og buzzingen er også grusom å våkne av:p Særlig om man kan sove lenge for en gangs skyld også blir vekket kl 7 av ingenting:o hehe
Oj, praktisk å alltid våkne når vekkerklokken ringer - kan sove meg igjennom alarmen egentlig. Bare legger til lyden i drømmen og sover videre :P

Blir da likevel vekket, da mannen IKKE synes det er like enkelt å sove med alarm i bakgrunnen :P

Oj, praktisk å alltid våkne når vekkerklokken ringer - kan sove meg igjennom alarmen egentlig. Bare legger til lyden i drømmen og sover videre :P

Blir da likevel vekket, da mannen IKKE synes det er like enkelt å sove med alarm i bakgrunnen :P
Hehe, ganske greit men av og til irriterende å sove så lett:p glad for at jeg våkner av alarmen da. Før jeg fikk barn fikk jeg stort sett ikke sove igjen om jeg først våknet. Om så det var kl 6:o det har blitt bedre nå, nå sover jeg hvis jeg har mulighet:p

Så lurt egentlig:) jeg må alltid kikke på klokka når guttungen våkner, for det er alt mellom 00 og 09:p kjipt å ta han opp hvis det er midt på natta.. Også brukes den til alarm og slikt. Men en fin greie å ha mobilfri sone på soverommet syns jeg:)

Vi har vekkerklokke der da :) stilt inn på p4 på høyeste lyd, så jeg er sikker på at gubben å våkner ;)

Back
Topp