Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen
Ønsker alle en fin dag ^-^
Mobilen? Nei setter den ikke på lydløs men logger av nettetSvigers ville ha besøk av guttungen, så i kveld har jeg hatt huset for meg selvlagt meg og har planer om å sove leeenge uten avbrytelser fra noe eller noen
Fler enn meg som setter på lydløs om natta? Hater å bli vekket av tulleting.. mannen syns det er litt irriterende av og til, men gjør det stort sett for meg han og![]()
Min er på lydløs til vanlig, men pleier å skru av nettet (når jeg husker det), da buzzingen vekker mannenMobilen? Nei setter den ikke på lydløs men logger av nettet![]()
Svigers ville ha besøk av guttungen, så i kveld har jeg hatt huset for meg selvlagt meg og har planer om å sove leeenge uten avbrytelser fra noe eller noen
Fler enn meg som setter på lydløs om natta? Hater å bli vekket av tulleting.. mannen syns det er litt irriterende av og til, men gjør det stort sett for meg han og![]()
Haha det må være herlig daMin er på lydløs til vanlig, men pleier å skru av nettet (når jeg husker det), da buzzingen vekker mannen
S3lv tror jeg det kunne kjørt en brannbil igjennom huset uten at jeg hadde våknet ><
Jo, får jo sovet ganske mye og godt - men er litt usikker på hvor praktisk det blir når ungen kommer... vil jo helst høre når den våkner :/Haha det må være herlig da![]()
Jeg våkner alt for lett :/
Heldigvis ringer ikke telefonen vis det ikke er noen skikkelig illeså holder å skru av nettet
![]()
Det blir ikke noe problemJo, får jo sovet ganske mye og godt - men er litt usikker på hvor praktisk det blir når ungen kommer... vil jo helst høre når den våkner :/
Får håpe detDet blir ikke noe problem![]()
Jeg var akkurat lik før. Når babyen kommer våkner du så lett som bare det![]()
Det er veldig annerledesFår håpe dethusker jeg overnattet hos en venninne når hun akkurat hadde fått en liten en. Sov som en stein, mens hun hadde vært oppe 8 ganger
Men er vel annerledes når det er egen kanskje?
Svigers ville ha besøk av guttungen, så i kveld har jeg hatt huset for meg selvlagt meg og har planer om å sove leeenge uten avbrytelser fra noe eller noen
Er så lei sånne reklamemeldinger eller tlfselgere som vekker megMobilen? Nei setter den ikke på lydløs men logger av nettet![]()
Jeg sover fryktelig lett og det gjør ikke mannenMin er på lydløs til vanlig, men pleier å skru av nettet (når jeg husker det), da buzzingen vekker mannen
S3lv tror jeg det kunne kjørt en brannbil igjennom huset uten at jeg hadde våknet ><
Har sovet kjempegodt! Våknet omtrent nettopp og ligger i senga enda. Er blæra som har mest behov for å oppHåper du har sovet fortreffelig!
Setter ikke på lydløs, men legger den igjen i gangen og hører den bare hvis jeg sover veldig lett.
Så lurt egentligVi har ikke med mobilen på soverommet, den ligger I stua, soverommet er mobilfri sone![]()
Oj, praktisk å alltid våkne når vekkerklokken ringer - kan sove meg igjennom alarmen egentlig. Bare legger til lyden i drømmen og sover videreJeg sover fryktelig lett og det gjør ikke mannenjeg våkner av første pip i vekkerklokka, og buzzingen er også grusom å våkne av
Særlig om man kan sove lenge for en gangs skyld også blir vekket kl 7 av ingenting
hehe
Hehe, ganske greit men av og til irriterende å sove så lettOj, praktisk å alltid våkne når vekkerklokken ringer - kan sove meg igjennom alarmen egentlig. Bare legger til lyden i drømmen og sover videre
Blir da likevel vekket, da mannen IKKE synes det er like enkelt å sove med alarm i bakgrunnen![]()
Så lurt egentligjeg må alltid kikke på klokka når guttungen våkner, for det er alt mellom 00 og 09
kjipt å ta han opp hvis det er midt på natta.. Også brukes den til alarm og slikt. Men en fin greie å ha mobilfri sone på soverommet syns jeg
![]()