Skravletråd

Nei, hater egentlig å legge meg sur. Men jeg er blitt flinkere til å slutte å bry meg litt de senere åra så nå får jeg stort sett sove uansett:p Det er liksom ingenting egentlig, så jeg skjønner ikke alltid hvorfor ting blir et problem:p
Høres ganske kjent ut - håper du får sove og at det ordner seg

Høres ganske kjent ut - håper du får sove og at det ordner seg
Det ordner seg alltid med at vi ikke prater mer om det:p hehe. Når det er filleting så blir jeg egentlig bare mer irritert. Iallfall når man sier noe man ikke kunne tenke seg gjorde den andre sur engang, men så skjer akkurat det:o da er det best å la det være:p

Det ordner seg alltid med at vi ikke prater mer om det:p hehe. Når det er filleting så blir jeg egentlig bare mer irritert. Iallfall når man sier noe man ikke kunne tenke seg gjorde den andre sur engang, men så skjer akkurat det:o da er det best å la det være:p
Heh, blir ofte sånn - her er vi glad i å slenge med dørene og gå hver vår vei til vi roer oss. Og unngår å ta det opp (med mindre jeg er veeeeldig sikker på at det ikke blir mer krangling ut av det)

Er ikke så veldig langsint heller, så ordner seg stort sett etter 5-10min

Nei, hater egentlig å legge meg sur. Men jeg er blitt flinkere til å slutte å bry meg litt de senere åra så nå får jeg stort sett sove uansett:p Det er liksom ingenting egentlig, så jeg skjønner ikke alltid hvorfor ting blir et problem:p
Hehe hormoner :p
Skylder alt på de fortiden :p
Godt du får sove likevel :D

Heh, blir ofte sånn - her er vi glad i å slenge med dørene og gå hver vår vei til vi roer oss. Og unngår å ta det opp (med mindre jeg er veeeeldig sikker på at det ikke blir mer krangling ut av det)

Er ikke så veldig langsint heller, så ordner seg stort sett etter 5-10min
Ja før kunne jeg gjerne gå ut, men nå med guttungen føler jeg ikke at jeg kan det:p jeg gidder ofte heller ikke ta det opp på nytt, kun fordi jeg ikke gidder å krangle. Jeg kan være ganske langsint, men samtidig så hater jeg å krangle så jeg lar heller ting ligge. Ikke alltid lurt det heller, bygger seg ofte opp:p

Da er det allerede tid for å ønske forumdamene en ny, god uke!

Jeg sitter på flybussen på vei på tre dagers jobbreise. Kvier meg litt til å være sammen med en hel masse kollegaer dag og natt, siden de færreste kjenner situasjonen min... Men det blir vel ok. Og når jeg kommer hjem på onsdagskvelden, er jeg et stort skritt nærmere sommerferie!

Jeg sitter på flybussen på vei på tre dagers jobbreise. Kvier meg litt til å være sammen med en hel masse kollegaer dag og natt, siden de færreste kjenner situasjonen min... Men det blir vel ok. Og når jeg kommer hjem på onsdagskvelden, er jeg et stort skritt nærmere sommerferie!
God morgen ^-^

Du får ha fin jobbreise og forhåpentligvis en fin start på uken :)

God tur :D :D det går nok så bra sån:D hvor dere skal?

God morgen:D Bare 1 uke til på jobb nå så er det ferie:D weee

I går hadde vi selskap her, kos:D

Mye planer for uken da:)?

God morgen:D Bare 1 uke til på jobb nå så er det ferie:D weee

I går hadde vi selskap her, kos:D

Mye planer for uken da:)?

God morgen :)
Så deilig med snart ferie da :)
Gleder meg til delvis stille og rolig uke. Begynner et lager salg på onsdag det må vi fa med oss ( giovanni salget) markeds dag I sandefjord på torsdag. :) Liker salg :)
Lege time på fredag. Reise te haugesund I 70 års lag på fredag. :)

Hva bringer deres uker da damer ?
;)

Å hurra hei og hopp, jeg er så glad i dag:) Ultralyd idag kl 14!!
Hurra!

God morgen :)
Så deilig med snart ferie da :)
Gleder meg til delvis stille og rolig uke. Begynner et lager salg på onsdag det må vi fa med oss ( giovanni salget) markeds dag I sandefjord på torsdag. :) Liker salg :)
Lege time på fredag. Reise te haugesund I 70 års lag på fredag. :)

Hva bringer deres uker da damer ?
;)

Høres ut som en fin uke, malla mari. Hva slags markedsdag er det? I mitt hode er markedsdager alt fra matvarer til kunst.

Min uke er den store mat-uka: Jobb-lunch, grillfest, venninne-tapas, fro-yo-date med småjentene og middag med bergensjentene herfra.

Hurra!

Høres ut som en fin uke, malla mari. Hva slags markedsdag er det? I mitt hode er markedsdager alt fra matvarer til kunst.

Min uke er den store mat-uka: Jobb-lunch, grillfest, venninne-tapas, fro-yo-date med småjentene og middag med bergensjentene herfra.

Deilig med mat uke :)

Det skal være europeisk matmarked, som starter på markedsdagen, de blir til over helga og så har butikkene litt bedre tilbud og salg enn ellers. Den største salgs dagen i Sandefjord er noe de kaller handelens dag. Den er i juli og da kan man faktisk gjøre noen skikkelige kupp;) går jo hjemme så må fylle dagene med noe.

Å så må jeg finne ut om jeg skal ha med meg krykkene eller ikke opp te Haugesund. Så skal gå en dag med og en dag uten og se hvilken dag jeg har minst vondt i bekkenet på:)

Back
Topp