Irritert på mannen. Tror jeg like greit legger meg jeg....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh uffIrritert på mannen. Tror jeg like greit legger meg jeg....
Nei, hater egentlig å legge meg sur. Men jeg er blitt flinkere til å slutte å bry meg litt de senere åra så nå får jeg stort sett sove uansettÅh uff![]()
Liker ikke
Høres ganske kjent ut - håper du får sove og at det ordner segNei, hater egentlig å legge meg sur. Men jeg er blitt flinkere til å slutte å bry meg litt de senere åra så nå får jeg stort sett sove uansettDet er liksom ingenting egentlig, så jeg skjønner ikke alltid hvorfor ting blir et problem
![]()
Det ordner seg alltid med at vi ikke prater mer om detHøres ganske kjent ut - håper du får sove og at det ordner seg
Heh, blir ofte sånn - her er vi glad i å slenge med dørene og gå hver vår vei til vi roer oss. Og unngår å ta det opp (med mindre jeg er veeeeldig sikker på at det ikke blir mer krangling ut av det)Det ordner seg alltid med at vi ikke prater mer om dethehe. Når det er filleting så blir jeg egentlig bare mer irritert. Iallfall når man sier noe man ikke kunne tenke seg gjorde den andre sur engang, men så skjer akkurat det
da er det best å la det være
![]()
Hehe hormonerNei, hater egentlig å legge meg sur. Men jeg er blitt flinkere til å slutte å bry meg litt de senere åra så nå får jeg stort sett sove uansettDet er liksom ingenting egentlig, så jeg skjønner ikke alltid hvorfor ting blir et problem
![]()
Hans hormoner da i tilfelleHehe hormoner![]()
Skylder alt på de fortiden![]()
Godt du får sove likevel![]()
Ja før kunne jeg gjerne gå ut, men nå med guttungen føler jeg ikke at jeg kan detHeh, blir ofte sånn - her er vi glad i å slenge med dørene og gå hver vår vei til vi roer oss. Og unngår å ta det opp (med mindre jeg er veeeeldig sikker på at det ikke blir mer krangling ut av det)
Er ikke så veldig langsint heller, så ordner seg stort sett etter 5-10min
God morgen ^-^Da er det allerede tid for å ønske forumdamene en ny, god uke!
Jeg sitter på flybussen på vei på tre dagers jobbreise. Kvier meg litt til å være sammen med en hel masse kollegaer dag og natt, siden de færreste kjenner situasjonen min... Men det blir vel ok. Og når jeg kommer hjem på onsdagskvelden, er jeg et stort skritt nærmere sommerferie!
Hahahah ja da er det hansHans hormoner da i tilfelleer han som blir oftest sur av oss to. Jeg kan si ting så fint jeg overhode klarer og likevel tar han det som angrep og går rett i forsvar. Og DA blir jeg sur og
![]()
God turDa er det allerede tid for å ønske forumdamene en ny, god uke!
Jeg sitter på flybussen på vei på tre dagers jobbreise. Kvier meg litt til å være sammen med en hel masse kollegaer dag og natt, siden de færreste kjenner situasjonen min... Men det blir vel ok. Og når jeg kommer hjem på onsdagskvelden, er jeg et stort skritt nærmere sommerferie!
HeheHahahah ja da er det hansdet er slitsomt da :/
God morgenBare 1 uke til på jobb nå så er det ferie
weee
I går hadde vi selskap her, kos![]()
Mye planer for uken da?
Hurra!Å hurra hei og hopp, jeg er så glad i dagUltralyd idag kl 14!!
God morgen
Så deilig med snart ferie da
Gleder meg til delvis stille og rolig uke. Begynner et lager salg på onsdag det må vi fa med oss ( giovanni salget) markeds dag I sandefjord på torsdag.Liker salg
Lege time på fredag. Reise te haugesund I 70 års lag på fredag.
Hva bringer deres uker da damer ?
![]()
Hurra!
Høres ut som en fin uke, malla mari. Hva slags markedsdag er det? I mitt hode er markedsdager alt fra matvarer til kunst.
Min uke er den store mat-uka: Jobb-lunch, grillfest, venninne-tapas, fro-yo-date med småjentene og middag med bergensjentene herfra.