Skravletråd

Deilig med mat uke :)

Det skal være europeisk matmarked, som starter på markedsdagen, de blir til over helga og så har butikkene litt bedre tilbud og salg enn ellers. Den største salgs dagen i Sandefjord er noe de kaller handelens dag. Den er i juli og da kan man faktisk gjøre noen skikkelige kupp;) går jo hjemme så må fylle dagene med noe.

Å så må jeg finne ut om jeg skal ha med meg krykkene eller ikke opp te Haugesund. Så skal gå en dag med og en dag uten og se hvilken dag jeg har minst vondt i bekkenet på:)

At du fortsatt er shoppingivrig med bekkenvondt bøyer jeg meg I støvet for. Lykke til med krykketesten. :-)

At du fortsatt er shoppingivrig med bekkenvondt bøyer jeg meg I støvet for. Lykke til med krykketesten. :-)

Hva skal jeg gjøre da, går jo hjemme hele dagen, greier ikke sitte stille hele dagen heller, får vondt av det å. Må ikke shoppe men det å få komme seg ut av huset er viktig. Jeg skulle virkelig noen dager ønske jeg kunne jobbe, for er ikke like morro å gå hjemme, men er på mange måter glad jeg foreløpig slipper det, pga angst, depresjon og bekken. Har levd med rygg smerter I snart 20 år så det skal jeg takle, det å være redd/angst hver dag det et vanskelig å takle, derfor blir jeg deprimert.
Har lyst til å kunne gå meg en tur, vet det er bra for meg, så hvis det går ann å gå med krykker uten at jeg blir sengeliggende dagen etter hadde vært kjempe fint.

Hva skal jeg gjøre da, går jo hjemme hele dagen, greier ikke sitte stille hele dagen heller, får vondt av det å. Må ikke shoppe men det å få komme seg ut av huset er viktig. Jeg skulle virkelig noen dager ønske jeg kunne jobbe, for er ikke like morro å gå hjemme, men er på mange måter glad jeg foreløpig slipper det, pga angst, depresjon og bekken. Har levd med rygg smerter I snart 20 år så det skal jeg takle, det å være redd/angst hver dag det et vanskelig å takle, derfor blir jeg deprimert.
Har lyst til å kunne gå meg en tur, vet det er bra for meg, så hvis det går ann å gå med krykker uten at jeg blir sengeliggende dagen etter hadde vært kjempe fint.

Ja, kjøpesenter og handlegater er i grunnen perfekte tursteder uten bakker eller glatte stier.Nå er det selvfølgelig ikke rettferdig å sammenligne mine tre måneder med 20 år, men jeg tror jeg * begynner* å skjønne hvor tøff du er. Jeg haiket nettopp med sambo til det lokale senteret bare for å rusle litt mens han gjorde unna noen ærender. Som du sier er det godt å komme ut litt, både for kroppen og hodet.

Ja, kjøpesenter og handlegater er i grunnen perfekte tursteder uten bakker eller glatte stier.Nå er det selvfølgelig ikke rettferdig å sammenligne mine tre måneder med 20 år, men jeg tror jeg * begynner* å skjønne hvor tøff du er. Jeg haiket nettopp med sambo til det lokale senteret bare for å rusle litt mens han gjorde unna noen ærender. Som du sier er det godt å komme ut litt, både for kroppen og hodet.

Var ikke ment slik, jeg er født med gal rygg, å smertene begynnte der for ca 20 år siden. Å man lærer seg til å leve med dem hvis de oppholder seg der de alltid er:)
Jeg har heller ikke hatt vondt I bekkenet mer enn ca 3 mnd. Så jeg har ikke hatt smerter der spesielt mye før, så må ta det etter som dags formen å tillater det. Men er litt hyperaktiv på mange måter, gjør gjerne ting alene så lenge jeg gjør noe. Så jeg trosser smertene og tar smellen senere, når jeg så vit kommer opp av sofan på kvelden og er helt skutt dagen etter på. :)

:) ja pus er liksom ikke den beste samtale partner :)

Sambo maler, minsta er i selskap å min sønn er ute å vanner jenter ( også kaldt vannkrig) å hva gjør jeg?
Jo jeg ligger flat i senga å skravler :p
*latskap*

Hehe det er jo det han gjør :p har vannkrig med disse venninnene sine :p
Jeg trekker litt i an å sier kjærester da men får klar besjed om at de er venner for han er forelska i ei annen :p hehe han er 8 da :)
Hehe, er så morsomt hvordan de forsvarer seg ^-^

Gøy med vannkrig da - med ballonger/pistoler eller med spreder?

Hehe, er så morsomt hvordan de forsvarer seg ^-^

Gøy med vannkrig da - med ballonger/pistoler eller med spreder?
Det var pistoler i dag :) hehe er første dagen vi har fått sommer her :/
Å vis finværet fortsetter så må vi nok få tak i mere vannleker :p det er jo helt klart det som er mest gøy hehe :p

Det var pistoler i dag :) hehe er første dagen vi har fått sommer her :/
Å vis finværet fortsetter så må vi nok få tak i mere vannleker :p det er jo helt klart det som er mest gøy hehe :p
Absolutt! Husker jeg hadde så lyst på vannpistol når jeg var mindre, men fikk ikke fordi pappa hadde en greie med at vi ikke skulle ha leker som lignet på våpen..

Men mye andre kule vannleker der ute :P

Absolutt! Husker jeg hadde så lyst på vannpistol når jeg var mindre, men fikk ikke fordi pappa hadde en greie med at vi ikke skulle ha leker som lignet på våpen..

Men mye andre kule vannleker der ute :p

Jeg hadde også et forbud mot våpenleker en stund - helt til den første sommeren med vannpistoler og egensnekra sjørøversverd.

Jeg hadde også et forbud mot våpenleker en stund - helt til den første sommeren med vannpistoler og egensnekra sjørøversverd.
Pleide å låne vannpistol av naboguttene når vi skulle ha vannkrig, men måtte passe på - ble trøbbel hvis jeg ble tatt i å leke med den :p

• Liker
Reactions: Io

Men mye andre kule vannleker der ute :P
Det er mye å velge i ja :D så må nok handle litt inn :p vis dette været fortsetter :D håper jo at det fjør det da :D

Svigers ville ha besøk av guttungen, så i kveld har jeg hatt huset for meg selv:) lagt meg og har planer om å sove leeenge uten avbrytelser fra noe eller noen:D
Fler enn meg som setter på lydløs om natta? Hater å bli vekket av tulleting.. mannen syns det er litt irriterende av og til, men gjør det stort sett for meg han og:p

Back
Topp