Skravletråd

Låser døra 24/7 vi. :) Jeg lukker ikke opp døra nesten heller hvis jeg ikke vet hvem det er, dette pga Jehovas vitner som vi hadde rennende ned døra her i noen år. Ble helt psykisk utslitt når de kom.
De er mye her og. Prater litt og hvis jeg føler jeg kan si ifra så sier jeg at jeg ikke er interessert. Og SÅ kommer de tilbake etter en stund igjen:p

Syns jeg kjenner sp mye så lang opp jeg, sp har jo lurt på om jeg er lengre på vei faktisk! Skal på Oul i mårra, det blir megaspennende! Hadde du vært?

Åh så spennende, gleder meg til å lese hvordan det går :) jeg skal på OUL på fredag :) spent på om jeg er lengre på vei enn antatt jeg også. Målte symfysemål til 20 uker selv i går (er antatt 18), og jeg tror egentlig jeg tok for langt opp på skambeinet. Er utsatt for vekstavvik pga stoffskiftet blandt annet, så det vil jeg gjerne få sjekka. Ingen tvil om at det lever inni der da, heldigvis, så jeg gleder meg bare til fredag nå :D

De er mye her og. Prater litt og hvis jeg føler jeg kan si ifra så sier jeg at jeg ikke er interessert. Og SÅ kommer de tilbake etter en stund igjen:p

Problemet her var at de kom minst en gang i mnd I 4 år. Problemet var at jeg ble så sliten te slutt at jeg måtte legge meg ned på sofan en god stund etter at de hadde gått, så jeg sluttet å lukke opp døra når jeg var hjemme alene. Te slutt var gubben hjemme en dag de kom å han lukket opp døra, sa syndig at vi har ikke tid og smalt døra igjen :) siden gar de ikke vært her.

Hehe det problemet har min å :p

Her går bare stavekontrollen helt amok til tider. Skrev plutselig at det gikk greit med døden, i stedet for bussen i en melding her en dag. Haha! Bommer nok litt da. Jeg så noen hadde en skravletråd med ny vri i en annen termingruppe, ikke lov å rette opp skrivefeil. Kanskje vi skulle prøvd det for moro skyld :D

Låser døra 24/7 vi. :) Jeg lukker ikke opp døra nesten heller hvis jeg ikke vet hvem det er, dette pga Jehovas vitner som vi hadde rennende ned døra her i noen år. Ble helt psykisk utslitt når de kom.
Ja, det er nok lurt! Satte en stuck i meg kan du si.

Problemet her var at de kom minst en gang i mnd I 4 år. Problemet var at jeg ble så sliten te slutt at jeg måtte legge meg ned på sofan en god stund etter at de hadde gått, så jeg sluttet å lukke opp døra når jeg var hjemme alene. Te slutt var gubben hjemme en dag de kom å han lukket opp døra, sa syndig at vi har ikke tid og smalt døra igjen :) siden gar de ikke vært her.
Ja de kan være veldig pågående. Alle skal få ha sin tro, for all del, men å til stadighet komme hjem til folk for å "rekruttere" nye medlemmer blir for mye. Og må ærlig innrømme det er mye der jeg stusser på, men det er jo min personlige mening:)

Her går bare stavekontrollen helt amok til tider. Skrev plutselig at det gikk greit med døden, i stedet for bussen i en melding her en dag. Haha! Bommer nok litt da. Jeg så noen hadde en skravletråd med ny vri i en annen termingruppe, ikke lov å rette opp skrivefeil. Kanskje vi skulle prøvd det for moro skyld :D
Hehe, er litt med på den tråden inne på generelt. Kan bli mye morsomt ja:)

Ja de kan være veldig pågående. Alle skal få ha sin tro, for all del, men å til stadighet komme hjem til folk for å "rekruttere" nye medlemmer blir for mye. Og må ærlig innrømme det er mye der jeg stusser på, men det er jo min personlige mening:)
Jeg er veldig for å respektere andres tro, men det er er jo litt irriterende npr man ikke får samme respekten. Helt greit at dem ønsker å fortelle folk om sin tro, men de må faktisk tolerere om noen sier nei, og vise samme respekten tilbake. Mener jeg..

Hahah ja det hadde jammen blitt morro :p
Kommer mange rare ord av den stave kontrollen :D

Egentlig ikke, men mannen (og alle andre) tror det blir jente. Jeg er ikke sp sikker:D har en gutt fra før:)
Mannen her trodde også jente, men var en liten luring av en gutt :P

Krysser fingrene for at den lille ikke er sjenert i morgen ;)

Back
Topp