Skravletråd

a937c2ec2c59800029e1846a1395ebbe
magen skyter fart forresten :o

Jeg klarer visst ikke å henge med i bablinga deres, jeg. Fy søren å dere kan skrive :D haha. Så jeg kommer med noe nytt; andre som synes det nesten er litt ubehagelig når nurket beveger på seg? Jeg har fått i meg sukker nå, og fytti med liv det blir! Syns det er så sær følelse, men fin også da :)
Hehe her får det unna ja :p

Uff ja. Enkelte ganger er direkte ubehagelige :/ lille tobben ligger så langt nede at noen ganger kjennes det ut som om han prøver å presse seg ut :o å det trykker fælt på alt nedi der :p andre ganger er det bare kos :D

Hehe her får det unna ja :p

Uff ja. Enkelte ganger er direkte ubehagelige :/ lille tobben ligger så langt nede at noen ganger kjennes det ut som om han prøver å presse seg ut :o å det trykker fælt på alt nedi der :p andre ganger er det bare kos :D

Så "bra" at jeg ikke er den eneste som syns det er litt ubehagelig av og til, følte det var så unormalt :p jeg synes også det er mest ubehagelig når det er langt nede, trykker masse :o

Ser den:) Jeg sov til halv 11 i dag:eek:
Fått unna mye, men merker jeg gleder meg enomt til guttungen kommer hjem kl. 18.00 etterpå. Kjøpt noe klær med mikke mus til han, er en av hans helter...haha..så skal bli gøy se reaksjonen:D Skal ha selskap her i morra, så driver og rydder litt og nå...
Jeg sov helt til 11:o våkna 9 av at guttungen hyla men var så trøtt at jeg sovna igjen:p uvanlig til å være meg. Hehe.
Min er også glad i makka mus som han sier:D

Jeg sov helt til 11:eek: våkna 9 av at guttungen hyla men var så trøtt at jeg sovna igjen:p uvanlig til å være meg. Hehe.
Min er også glad i makka mus som han sier:D

Hihi, herlig da:D Min sier bare mus:P
Digg å sove lenge innimellom:)
Senga var god den forresten;)

Åh, ja, jeg har også problemer med å holde liv i planter... Lurer på om jeg har kverket kaktusen min...

Men jeg kjøpte en nydelig orkidé den dagen jeg fant ut at jeg var gravid. Den har fortsatt masse blomster. Jeg håper veldig på at jeg skal klare å holde liv i den, så den kommer tilbake med nye skudd. Det har jeg ikke klart med alle de tidligere orkideene mine... Men å holde liv i akkurat denne har fått temmelig symbolsk betydning. :)

Orkideer er nydelige :) Jeg har to som er i ferd med å blomstre igjen nå! Første gang jeg har fått det til, men jeg tror rett og slett ikke jeg har gitt de andre god nok tid på seg :) Syns ikke de er så fine når de står der med bare bladene igjen.. Men denne gangen kjøpte jeg orkideblomster i silke og satte i potta da den var avblomstret så de fortsatte å se fine ut og nå når det kommer ekte blomster tar jeg bare silkeblomstene bort igjen :)

Åh, ja, jeg har også problemer med å holde liv i planter... Lurer på om jeg har kverket kaktusen min...

Men jeg kjøpte en nydelig orkidé den dagen jeg fant ut at jeg var gravid. Den har fortsatt masse blomster. Jeg håper veldig på at jeg skal klare å holde liv i den, så den kommer tilbake med nye skudd. Det har jeg ikke klart med alle de tidligere orkideene mine... Men å holde liv i akkurat denne har fått temmelig symbolsk betydning. :)
Åååh ja håper du klarer det :D har selv en orkide som står her å er nydelig :D

Back
Topp