Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jammen ikke lett med de der blomsteneHihi! Jeg kerker også kaktus![]()
Hehe her får det unna jaJeg klarer visst ikke å henge med i bablinga deres, jeg. Fy søren å dere kan skrivehaha. Så jeg kommer med noe nytt; andre som synes det nesten er litt ubehagelig når nurket beveger på seg? Jeg har fått i meg sukker nå, og fytti med liv det blir! Syns det er så sær følelse, men fin også da
![]()
Nydelige baby magen <3magen skyter fart forresten![]()
![]()
Hehe her får det unna ja![]()
Uff ja. Enkelte ganger er direkte ubehagelige :/ lille tobben ligger så langt nede at noen ganger kjennes det ut som om han prøver å presse seg utå det trykker fælt på alt nedi der
andre ganger er det bare kos
![]()
Nydelige baby magen <3
Det syntes ikke jegFøler den sitter så ekstremt høyt?har veldig kort overkropp, men allikevel.
Jeg sov helt til 11Ser denJeg sov til halv 11 i dag
Fått unna mye, men merker jeg gleder meg enomt til guttungen kommer hjem kl. 18.00 etterpå. Kjøpt noe klær med mikke mus til han, er en av hans helter...haha..så skal bli gøy se reaksjonenSkal ha selskap her i morra, så driver og rydder litt og nå...
Åå de er så fine!! Men jeg klarer ikke holde de i liveHaha når hu mor i huset skal på butikken for å handle makrell og Matboss poser?
Jo da kommer hun hjem med dette:
Vis vedlegget 122644
Å ingenting av det hun skulle jaheldigvis bare ler sambo
![]()
Jeg sov helt til 11våkna 9 av at guttungen hyla men var så trøtt at jeg sovna igjen
uvanlig til å være meg. Hehe.
Min er også glad i makka mus som han sier![]()
Hehe, mye rart som kommer ut av munnen hans for tidenHihi, herlig daMin sier bare mus
Digg å sove lenge innimellom![]()
Senga var god den forresten![]()
Hehe, mye rart som kommer ut av munnen hans for tiden
Ja det er helt nydelig å sove ut av og tilgodt senga funka bra
![]()
Hehe ikke jeg hellerÅå de er så fine!! Men jeg klarer ikke holde de i liveiallfall ikke de til å ha inne..
Lov å prøve segHehe ikke jeg hellerdette er min 4
men jeg lever i håpet
![]()
Da har den en fordel! Den er jo plantet på utsiden å jeg bor i Stavanger.. HahaLov å prøve segde skal vel ha vann heeeeeele tiden?
Hehe så greit daDa har den en fordel! Den er jo plantet på utsiden å jeg bor i Stavanger.. Haha![]()
Jeg aner ikke men tror det :/ den var vanns da jeg kjøpte den å fikk vann i potta si hjemme åhar sikkert drukna den
![]()
Det er helt santHehe så greit dafår det iallfall ikke til om man ikke prøver
![]()
Åååh ja håper du klarer detÅh, ja, jeg har også problemer med å holde liv i planter... Lurer på om jeg har kverket kaktusen min...
Men jeg kjøpte en nydelig orkidé den dagen jeg fant ut at jeg var gravid. Den har fortsatt masse blomster. Jeg håper veldig på at jeg skal klare å holde liv i den, så den kommer tilbake med nye skudd. Det har jeg ikke klart med alle de tidligere orkideene mine... Men å holde liv i akkurat denne har fått temmelig symbolsk betydning.![]()