Skravletråd

Er koselig med godt naboer ja :D

Det ble ikke bil :p hehe kommer inn en til uka dom vi heller skal se på :D men det ble vogn :D :D :D eneste som ble som vi hadde tenkt med den var merket haha :p falt pladask for en helt annen :p sååå fornøyd :D fikk ikke understellet med oss da men skal få det i løpet av neste uke :D

Hvordan vogn hadde du tenkt deg da? Og hvordan vogn ble det? :) :)

Er den å få kjøpt i bokhandelen? :)

Jeg fikk min av mamma, den heter Strikk til Nøstebarn. Jeg tror det har kommet en ny bok nå også, vet ikke helt hva som er i den da :)

De har fremdeles den jeg har i nettbutikken til Nøstebarn ser jeg
http://nostebarn.no/strikk-til-nostebarn-bok.html

Det kan godt være den finnes i vanlig butikk også!

Her kan du kjøpe bare oppskriften
http://nostebarn.no/strikkeoppskrift-1908.html

Men da må du også bestille garn. Jeg strikker i baby merino fra europris, syns det også har god kvalitet jeg da :)

Kan sende deg oppskriften om du vil :)

Jeg fikk min av mamma, den heter Strikk til Nøstebarn. Jeg tror det har kommet en ny bok nå også, vet ikke helt hva som er i den da :)

De har fremdeles den jeg har i nettbutikken til Nøstebarn ser jeg
http://nostebarn.no/strikk-til-nostebarn-bok.html

Det kan godt være den finnes i vanlig butikk også!

Her kan du kjøpe bare oppskriften
http://nostebarn.no/strikkeoppskrift-1908.html

Men da må du også bestille garn. Jeg strikker i baby merino fra europris, syns det også har god kvalitet jeg da :)

Kan sende deg oppskriften om du vil :)

Du er en engel :) fant boka på biblioteket jeg ;)
Ja bruker mye europris og nille jeg å. Bestiller endel fra Tyrkia også på iceyarn. com hvis jeg skal ha store kvantum. Har strikka minst 4 div skappel gensere med garn derfra. Blir ekstremt mye billigere enn original garnet:)

Du er en engel :) fant boka på biblioteket jeg ;)
Ja bruker mye europris og nille jeg å. Bestiller endel fra Tyrkia også på iceyarn. com hvis jeg skal ha store kvantum. Har strikka minst 4 div skappel gensere med garn derfra. Blir ekstremt mye billigere enn original garnet:)

Biblioteket! Det var jo kjempelurt! :D

Vi driver med flyttelass for foreldrene mine denne helga, og nå har jeg sortert gjennom kasser med barnetøy fra jeg var liten - og fra foreldrene mine var små! Det er langt fra alt jeg synes kan gjenbrukes, men jeg fant litt standardting, og noen plagg jeg syntes var artige. Retrobaby? :D

Nå har vi vært litt rundt for ærender.
Sett på ny servant og vask på kjøkken med stilig kran. Integrert kjøkkenmaskin og skal bytte ut benkeplatene til ekte stein.
Så har vi sett på lexsus, og guuud så stilig!!
Så handlet en stilig puff på møbelringen.
Greit å passe på når godgutten er hos farmor og farfar.

Nå er det ut på terassen med et glass juice med isbiter:D

Greit med en rolig kveld nå kjenner jeg :p vert rundt iver alt i dag :) å med lite søvn fra før så tok det på :p hehe uff men godt hva som er gjort :D
Ser den:) Jeg sov til halv 11 i dag:eek:
Fått unna mye, men merker jeg gleder meg enomt til guttungen kommer hjem kl. 18.00 etterpå. Kjøpt noe klær med mikke mus til han, er en av hans helter...haha..så skal bli gøy se reaksjonen:D Skal ha selskap her i morra, så driver og rydder litt og nå...

Ser den:) Jeg sov til halv 11 i dag:eek:
Fått unna mye, men merker jeg gleder meg enomt til guttungen kommer hjem kl. 18.00 etterpå. Kjøpt noe klær med mikke mus til han, er en av hans helter...haha..så skal bli gøy se reaksjonen:D Skal ha selskap her i morra, så driver og rydder litt og nå...
Åh hehe er så herlig når de får klær med heltene sine på :D :D

Haha når hu mor i huset skal på butikken for å handle makrell og Matboss poser?

Jo da kommer hun hjem med dette:
ImageUploadedByBV Forum1434817189.061685.jpg

Å ingenting av det hun skulle ja :p heldigvis bare ler sambo :p

Jeg klarer visst ikke å henge med i bablinga deres, jeg. Fy søren å dere kan skrive :D haha. Så jeg kommer med noe nytt; andre som synes det nesten er litt ubehagelig når nurket beveger på seg? Jeg har fått i meg sukker nå, og fytti med liv det blir! Syns det er så sær følelse, men fin også da :)

Back
Topp