Hei du! Hørtes ut som en fin dag det.fått handla no? Jeg skal snart på sommerfest i bhg jegGod morgenungene er levert å jeg skal snart kose meg med frokost før jeg reiser ut på shooping og lunsj med ei venninne
![]()
Ha en god dag alle fine dere![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei du! Hørtes ut som en fin dag det.fått handla no? Jeg skal snart på sommerfest i bhg jegGod morgenungene er levert å jeg skal snart kose meg med frokost før jeg reiser ut på shooping og lunsj med ei venninne
![]()
Ha en god dag alle fine dere![]()
Pøser ned her og.. Gjort siden tidlig idag det!Her pøser det ned, men koser meg med strikking![]()
StemmerSå søte! Det er name it, er det ikke? Jeg har kjøpt like, bare med rosa ugler![]()
De fant jeg på name itHvor får dere taki de hen?
JaHei du! Hørtes ut som en fin dag det.fått handla no? Jeg skal snart på sommerfest i bhg jeg![]()
Er så fantastisk deilig å kunne sitte inne å slappe helt av i slikt værHer pøser det ned, men koser meg med strikking![]()
Ja, da har du jo fått handla en del daJafant litt
Til meg: bukse, sokker, genser, armbånd og øredobber
Til tutta: to enkle gensre til å ha under kjoler ol ( vi får jo ikke sommer)
Pjokken fikk ny bukse
Å mini i magen fikk gulpekluter, sokker, smekker og to pysjamaser![]()
Meget fornøyd nå![]()
Kos deg masse i barnehagen![]()
![]()
Ååååh det hadde jeg å nettopp.. Trøst deg med at du snart har en til som skal i barnehage. Det måtte jegJa, da har du jo fått handla en del da
Jo takk for det! Blir skikkelig avslutning da min skal begynne på skolen og har siste uka i bhg nå +at barnehagen legges ned. Så jeg håper bare jeg ikke begynner å grine. Blir veldig fort rørt til vanlig, og deg er ikke akkurat bedre nå for tida Vet barna skal opp å synge og sånn og så!
Ja, men hele barnehagen skal jo legges ned og jeg kan ikke søke nestemann inn i samme bhg sånn som jeg hadde tenktÅåååh det hadde jeg å nettopp.. Trøst deg med at du snart har en til som skal i barnehage. Det måtte jegellers hadde tårene flomme hos meg
Uff ja det er verreJa, men hele barnehagen skal jo legges ned og jeg kan ikke søke nestemann inn i samme bhg sånn som jeg hadde tenktBlir nok en veldig spesiell avslutning... Men kan jo trøste meg med at barnehagelivet ikke er helt over da
![]()
Åh herligSolen dukket opp! Hurraakkurat når jg kom hjem og alt ^-^
Helt greit at det regner mens man er på jobb og fint etterpå - men tar gjerne litt mer sommerÅh herlig![]()
Hehe det er helt santHelt greit at det regner mens man er på jobb og fint etterpå - men tar gjerne litt mer sommer![]()
Håper han ble fort ferdig daVis vedlegget 122214
Venter på at min andre halvdel skal bli ferdig med det han holder på med :/ så har glodd på bildet av Morgan og Ola conny i 7 minutter nå![]()
Ikke santHåper han ble fort ferdig da
Rart hva de mannfolka finner på at de *må* når det først gjelder![]()
Så bra du fikk sett det til slutt - sitter og ser streaming av en konsert jeg vet mannen gjerne skulle vært på - men ble jo utsolgt på 15 min (og var i Cardiff, ikke bare bare å komme seg dit :/ )Ikke santi 12 minutter satt jeg p så på disse serdeles sexy mennene
![]()
Men nå får jeg heldigvis sett programmet![]()
Hvilken da?Så bra du fikk sett det til slutt - sitter og ser streaming av en konsert jeg vet mannen gjerne skulle vært på - men ble jo utsolgt på 15 min (og var i Cardiff, ikke bare bare å komme seg dit :/ )
Manic Street Preachers ^-^Hvilken da?
Nei det er ikke akkurat bare bare å komme seg dit nei![]()