Skravletråd

Hei du! Hørtes ut som en fin dag det.fått handla no? Jeg skal snart på sommerfest i bhg jeg:)
Ja :D fant litt :p
Til meg: bukse, sokker, genser, armbånd og øredobber :D
Til tutta: to enkle gensre til å ha under kjoler ol ( vi får jo ikke sommer :()
Pjokken fikk ny bukse
Å mini i magen fikk gulpekluter, sokker, smekker og to pysjamaser :D :D

Meget fornøyd nå :D :D

Kos deg masse i barnehagen :D :D

Ja :D fant litt :p
Til meg: bukse, sokker, genser, armbånd og øredobber :D
Til tutta: to enkle gensre til å ha under kjoler ol ( vi får jo ikke sommer :()
Pjokken fikk ny bukse
Å mini i magen fikk gulpekluter, sokker, smekker og to pysjamaser :D :D

Meget fornøyd nå :D :D

Kos deg masse i barnehagen :D :D
Ja, da har du jo fått handla en del da:)
Jo takk for det! Blir skikkelig avslutning da min skal begynne på skolen og har siste uka i bhg nå +at barnehagen legges ned. Så jeg håper bare jeg ikke begynner å grine. Blir veldig fort rørt til vanlig, og deg er ikke akkurat bedre nå for tida Vet barna skal opp å synge og sånn og så!

Ja, da har du jo fått handla en del da:)
Jo takk for det! Blir skikkelig avslutning da min skal begynne på skolen og har siste uka i bhg nå +at barnehagen legges ned. Så jeg håper bare jeg ikke begynner å grine. Blir veldig fort rørt til vanlig, og deg er ikke akkurat bedre nå for tida Vet barna skal opp å synge og sånn og så!
Ååååh det hadde jeg å nettopp.. Trøst deg med at du snart har en til som skal i barnehage. Det måtte jeg :p ellers hadde tårene flomme hos meg

Ååååh det hadde jeg å nettopp.. Trøst deg med at du snart har en til som skal i barnehage. Det måtte jeg :p ellers hadde tårene flomme hos meg
Ja, men hele barnehagen skal jo legges ned og jeg kan ikke søke nestemann inn i samme bhg sånn som jeg hadde tenkt:( Blir nok en veldig spesiell avslutning... Men kan jo trøste meg med at barnehagelivet ikke er helt over da:)

Ja, men hele barnehagen skal jo legges ned og jeg kan ikke søke nestemann inn i samme bhg sånn som jeg hadde tenkt:( Blir nok en veldig spesiell avslutning... Men kan jo trøste meg med at barnehagelivet ikke er helt over da:)
Uff ja det er verre :( får håpe de noen av de ansatte jobber i den bhg du skal ha babyen inn i :)

ImageUploadedByBV Forum1434566223.199022.jpg

Venter på at min andre halvdel skal bli ferdig med det han holder på med :/ så har glodd på bildet av Morgan og Ola conny i 7 minutter nå :o

Ikke sant :p i 12 minutter satt jeg p så på disse serdeles sexy mennene :p
Men nå får jeg heldigvis sett programmet :D
Så bra du fikk sett det til slutt - sitter og ser streaming av en konsert jeg vet mannen gjerne skulle vært på - men ble jo utsolgt på 15 min (og var i Cardiff, ikke bare bare å komme seg dit :/ )

Så bra du fikk sett det til slutt - sitter og ser streaming av en konsert jeg vet mannen gjerne skulle vært på - men ble jo utsolgt på 15 min (og var i Cardiff, ikke bare bare å komme seg dit :/ )
Hvilken da?

Nei det er ikke akkurat bare bare å komme seg dit nei :)

Hvilken da?

Nei det er ikke akkurat bare bare å komme seg dit nei :)
Manic Street Preachers ^-^

De har hatt turné på ett album som de ga ut for 20 år siden - vi var og så dem i Dublin i desember (men den ble litt markert at jeg samtidig mistet første ved MA og startet å blø under konserten :/ ) - ikke akkurat praktisk :P

Back
Topp