Ha en god dag på jobb daGod morgen
Har levert barn å sitter nå å sløver i sofaen
Skal på jobb noen få timer men ellers så har jeg ingen planer i dag
Lykke til på sykehuset![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha en god dag på jobb daGod morgen
Har levert barn å sitter nå å sløver i sofaen
Skal på jobb noen få timer men ellers så har jeg ingen planer i dag
Lykke til på sykehuset![]()
Takk takkHa en god dag på jobb da![]()
UffdaJeg ble alvorlig syk og innlagt 1 mnd så denne gangen nå er på en måte den første barseltiden jeg får ha da! Det blir spennende. Hehe, husker ikke hvordan det gikk til, men husker vi vasket mye klær. Kom noenn "bomber" oppover ryggen utenfor bleia i allefall. Så kommer til å ha masse skift liggende :!
Det håper jeg og, går jo på medisiner nå som skal gjøre det trygtUffdahåper du får en bedre opplevelse denne gangen
Hehe uff. Min var en stooorgulper, så ble myyye klesvask pga det, men det gikk jo bort iallfall![]()
Heh, det er jo greit å ha (for en av foreldrene av gangenAhh hjemme igjen. Lang dag, sliten! Hentet apotekpakken etter jeg hadde vært til legen, syns det var litt morsomt at de hadde lagt oppi ørepropper![]()
Ahh hjemme igjen. Lang dag, sliten! Hentet apotekpakken etter jeg hadde vært til legen, syns det var litt morsomt at de hadde lagt oppi ørepropper![]()
Herlig! Det er jo bare episk å ha om sommeren
Nei det så ikke ut som om min syntes detHerlig! Det er jo bare episk å ha om sommeren![]()
Har hatt lyst på, men mannen har sagt nei (lurer på om det har litt med Twin Peaks å gjøre?) - så ble tårnvifte på oss i stedet
Var det vanskelig å montere?
Ikke sant ^-^Nei det så ikke ut som om min syntes det![]()
Veldig fint å ha nå ja med disse hetetoktene jeg får![]()
Fikk du hentet den nå?
Åååh så heldig du er daIkke sant ^-^
Har en fin dag egentlig - eller blitt mye bedre etter jobb. Kom hjem til nyvasket hus, klesvasken tatt og maten klar. Bare fordi
Nå ligger jeg ute i hengekøya og prøver å få litt påfyll av d-vitaminer mens han følger med på noe på tven![]()
Går siste strekket til jobb i stedet for buss, satser på at det gjør susen.God morgen!
Håper du våkner etter hvert, Totoro.
Prøvde doomoo-puta for første gang i natt, og mannen kan rapportere at han har sovet godt. Selv må jeg innrømme at det var både varmere og koseligere å slenge beinet over ham.