Skravletråd

Jeg ble alvorlig syk og innlagt 1 mnd så denne gangen nå er på en måte den første barseltiden jeg får ha da :) ! Det blir spennende. Hehe, husker ikke hvordan det gikk til, men husker vi vasket mye klær. Kom noenn "bomber" oppover ryggen utenfor bleia i allefall. Så kommer til å ha masse skift liggende :!
Uffda:( håper du får en bedre opplevelse denne gangen:)
Hehe uff. Min var en stooorgulper, så ble myyye klesvask pga det, men det gikk jo bort iallfall:p

Uffda:( håper du får en bedre opplevelse denne gangen:)
Hehe uff. Min var en stooorgulper, så ble myyye klesvask pga det, men det gikk jo bort iallfall:p
Det håper jeg og, går jo på medisiner nå som skal gjøre det trygt :)
Ja, jeg har en god vaskemaskin nå så håper den tar de verste flekkene :) !!

Egentlig passe energiløs i dag men har faktisk snart fått ryddet ferdig alle kjøkkenskapene, skal ta oppvasken og få resten av kjøkkenet i orden nå, også begynne i skapene på stua! :D

Planlegger å flytte før bebis termin så alt som er gjort nå slipper vi jo å gjøre da!

Ahh hjemme igjen. Lang dag, sliten! Hentet apotekpakken etter jeg hadde vært til legen, syns det var litt morsomt at de hadde lagt oppi ørepropper :D

• Liker
Reactions: Io
Ahh hjemme igjen. Lang dag, sliten! Hentet apotekpakken etter jeg hadde vært til legen, syns det var litt morsomt at de hadde lagt oppi ørepropper :D
Heh, det er jo greit å ha (for en av foreldrene av gangen :P)

Er nesten hjemme - sitter fremdeles på toget I snoozemodus

Ligger å sløver i senga mens sambo montere vifte :p skulle ha vaska klær men er helt dau i kroppen :p har fri dag i morgen så får sette på noe da :p

Herlig! Det er jo bare episk å ha om sommeren :D

Har hatt lyst på, men mannen har sagt nei (lurer på om det har litt med Twin Peaks å gjøre? :P) - så ble tårnvifte på oss i stedet

Var det vanskelig å montere?
Nei det så ikke ut som om min syntes det :p
Veldig fint å ha nå ja med disse hetetoktene jeg får :o

Nei det så ikke ut som om min syntes det :p
Veldig fint å ha nå ja med disse hetetoktene jeg får :o
Ikke sant ^-^

Har en fin dag egentlig - eller blitt mye bedre etter jobb. Kom hjem til nyvasket hus, klesvasken tatt og maten klar. Bare fordi :)

Nå ligger jeg ute i hengekøya og prøver å få litt påfyll av d-vitaminer mens han følger med på noe på tven :D

Ikke sant ^-^

Har en fin dag egentlig - eller blitt mye bedre etter jobb. Kom hjem til nyvasket hus, klesvasken tatt og maten klar. Bare fordi :)

Nå ligger jeg ute i hengekøya og prøver å få litt påfyll av d-vitaminer mens han følger med på noe på tven :D
Åååh så heldig du er da :D :D må være fantastisk deilig :D :D

God morgen! :brushteeth

Håper du våkner etter hvert, Totoro.

Prøvde doomoo-puta for første gang i natt, og mannen kan rapportere at han har sovet godt. Selv må jeg innrømme at det var både varmere og koseligere å slenge beinet over ham.

God morgen! :brushteeth

Håper du våkner etter hvert, Totoro.

Prøvde doomoo-puta for første gang i natt, og mannen kan rapportere at han har sovet godt. Selv må jeg innrømme at det var både varmere og koseligere å slenge beinet over ham.
Går siste strekket til jobb i stedet for buss, satser på at det gjør susen.

Har hatt sånn pute lenge - det er og blir en vanesak, men sover bedre med min - den vrir seg ikke så mye som mannen :P

God morgen :D ungene er levert å jeg skal snart kose meg med frokost før jeg reiser ut på shooping og lunsj med ei venninne :D :D
Ha en god dag alle fine dere :D

Back
Topp