Skravletråd

God morgen :)
Har levert barn å sitter nå å sløver i sofaen :p
Skal på jobb noen få timer men ellers så har jeg ingen planer i dag :)

Lykke til på sykehuset :)

God morgen :) Skal til legen i dag, vanlig svangerskapskontroll :)

God morgen! Sitter og moter meg opp til å legge glasur på et par brett kjeks. Melis er plutselig ekkelt og kvalmende i dag.

I dag er det tidelig på'n har time på sykehuset på føde og barsel til samtale kl 8 :)

Koselig samtale eller trøbbel-samtale?

Ja det er så herlig<3 det er så mye fantastisk vi har i vente! Helt sprøtt hva slags følelse man får for barnet sitt altså. Gutten min er i en utrolig morsom alder, han får meg til å le mange ganger om dagen, men også til å rive meg i håret:p også er han verdens søteste når han sover:D hehe

Haha, som om jeg skulle beskrevet min sønn det;) Hvor gammel var gutten din?:)

Leverte guttungen til frokost i barnehagen og nå sitter jeg selv og spiser frokost:) Ostesmørbrød:)
Her skal det vaskes klær,bakes, shoppes noe før senvakt.

Uff, trodde jeg hadde tatt vare på babyklærne til jenta mi, men har endevendt leiligheten. Må ha gitt det bort :( minste str jeg finner er 62/68. Må kjøpe alt nytt, da.

Uff, trodde jeg hadde tatt vare på babyklærne til jenta mi, men har endevendt leiligheten. Må ha gitt det bort :( minste str jeg finner er 62/68. Må kjøpe alt nytt, da.
Kanskje du ikke brukte mindre str? Vet mange begynner rett på 62 omtrent:) og hvis du har alt derifra og opp så trenger du jo bare litt i 56 (evt litt i 50 og) :)

Så dumt! Har du noen anelse om hvem som kan ha fått det og om det er mulig å få noe av det tilbake?

Kanskje du ikke brukte mindre str? Vet mange begynner rett på 62 omtrent:) og hvis du har alt derifra og opp så trenger du jo bare litt i 56 (evt litt i 50 og) :)
Brukte 50 en god stund, så 56 :) så hadde masse i de str. En mulighet er jo at det ble så mye flekker på dem at de ble kastet :p

Jeg har ikke så mye fra 62 og opp, bare enkelte plagg. Kanskje 1 body, mest fleece og en ulldrakt og en "bjørnedrakt". Skal se gjennom det bedre etterpå :) merkelig nok har jeg masse klær i str 74-86 :p !

Så dumt! Har du noen anelse om hvem som kan ha fått det og om det er mulig å få noe av det tilbake?
Ja, det er i så fall kusinen hennes (par mnd yngre), og jeg skulle visst få litt klær av dem etterhvert :) men vet ikke helt hva, da :)

Har kjøpt nye bodyer, men trodde jeg hadde noen koselige babyplagg fra førstemann. Hadde gledet meg til å gå gjennom det :p kanskje jeg må lete en gang til.

Brukte 50 en god stund, så 56 :) så hadde masse i de str. En mulighet er jo at det ble så mye flekker på dem at de ble kastet :p

Jeg har ikke så mye fra 62 og opp, bare enkelte plagg. Kanskje 1 body, mest fleece og en ulldrakt og en "bjørnedrakt". Skal se gjennom det bedre etterpå :) merkelig nok har jeg masse klær i str 74-86 :p !
Ja vi og brukte de str lenge.. så kjedelig! Har masse jeg ikke finner etter flytting, og det er så kjipt! Finner alt til guttungen men er masse av mitt som er borte:(
Men vi hadde enkelte str som nesten ikke ble brukt og andre som ble brukt maaasse. Det blir jo gjerne ikke så stygge flekker når de er så små heller for det er jo bare melk de får. Verre nå:p

Ja vi og brukte de str lenge.. så kjedelig! Har masse jeg ikke finner etter flytting, og det er så kjipt! Finner alt til guttungen men er masse av mitt som er borte:(
Men vi hadde enkelte str som nesten ikke ble brukt og andre som ble brukt maaasse. Det blir jo gjerne ikke så stygge flekker når de er så små heller for det er jo bare melk de får. Verre nå:p
Ja, det er så kjipt når ting forsvinner på ene eller andre måten. Jeg hadde en tøff barseltid (dvs den forsvant), så tenkte lenge at jeg ikke skulle ha flere barn. Kanskje jeg ga bort alt, men tror ikke det, hmm... :)

Min hadde masse flekker på bodyene (mye gikk heldigvis bort i vask :p ) pga bæsj. Sånn gul melkebæsj på hvit body vet du :p

Ja, det er så kjipt når ting forsvinner på ene eller andre måten. Jeg hadde en tøff barseltid (dvs den forsvant), så tenkte lenge at jeg ikke skulle ha flere barn. Kanskje jeg ga bort alt, men tror ikke det, hmm... :)

Min hadde masse flekker på bodyene (mye gikk heldigvis bort i vask :p ) pga bæsj. Sånn gul melkebæsj på hvit body vet du :p
Ja det er kjedelig. Uffda. Syns ikke så mye om den første tiden jeg heller, så tok litt tid før jeg følte jeg ville ha en til:) men visste slltid at jeg ville ha fler barn, bare klarte ikke se hvordan det skulle gå.
Æsjda, sånn ja:p min hadde ikke så mange sånne uhell:p

Ja det er kjedelig. Uffda. Syns ikke så mye om den første tiden jeg heller, så tok litt tid før jeg følte jeg ville ha en til:) men visste slltid at jeg ville ha fler barn, bare klarte ikke se hvordan det skulle gå.
Æsjda, sånn ja:p min hadde ikke så mange sånne uhell:p
Jeg ble alvorlig syk og innlagt 1 mnd så denne gangen nå er på en måte den første barseltiden jeg får ha da :) ! Det blir spennende. Hehe, husker ikke hvordan det gikk til, men husker vi vasket mye klær. Kom noenn "bomber" oppover ryggen utenfor bleia i allefall. Så kommer til å ha masse skift liggende :!

God morgen jenter :)

I dag er det tidelig på'n har time på sykehuset på føde og barsel til samtale kl 8 :)

Hva er planen deres for denne herlige tirsdagen da ? :)
Hei! Vært tidlig påan idag, du da:) Jeg skal en tur ned på NAV og levere sykemeling, og så skal jeg handle og få gjort unna litt husarbeid. Så skal jeg forhåpentligvis få tid til å slappe av og!

Back
Topp