Skravletråd

Liker det ikke selv:-/ men hvis jeg måtte noe tilbake, ville jeg uansett spurt om noen prosent sykemelding for å gå rett ut i full jobb blir veldig pangstart. Men nå jobber jeg natt da, så jeg ville nok ikke klart det uansett. Var oppe til ca halv 3 på fredag og var helt ødelagt hele helgen:( hør med legen, han skal jo ha ditt beste i tankene når han bestemmer hva som skjer:)
På det verste så kan jeg bli så sliten av en kort handletur i butikken at jeg må legge meg etterpå... Det er innmari kjipt, men det er faktisk ikke noe jeg kan styre selv.. Nå har han sykemeldt meg en hel mnd til faktisk! Det er litt blanda følelser og, for jeg føler jo at jeg faktisk trenger det, samtidg som jeg gruer meg skikkelig til å ringe på jobb å si ifra.. Jeg har noe annet jeg trenger å bruke de lille jeg har av krefter på nå, enn å ta meg enda mer ut på jobb, for så å sitte igjen med null energi igjen til mann og barn.

På det verste så kan jeg bli så sliten av en kort handletur i butikken at jeg må legge meg etterpå... Det er innmari kjipt, men det er faktisk ikke noe jeg kan styre selv.. Nå har han sykemeldt meg en hel mnd til faktisk! Det er litt blanda følelser og, for jeg føler jo at jeg faktisk trenger det, samtidg som jeg gruer meg skikkelig til å ringe på jobb å si ifra.. Jeg har noe annet jeg trenger å bruke de lille jeg har av krefter på nå, enn å ta meg enda mer ut på jobb, for så å sitte igjen med null energi igjen til mann og barn.
Akkurat samme følelser hadde jeg. Drøyde i flere timer å ringe sjefen, men når jeg først gjorde det var det jo absolutt ikke noe problem:) godt at du får slappe av litt til. Skal ha krefter til mann, barn og hjem og. Jeg er alene i ukedagene så trenger alle krefter jeg har..

Ja, det er nok alt som passer med den lille som tar mest plass - men det er ikke umulig.

Kjenner noen som bor i leilighet på ca 30m2 med en liten en - trangt, men ikke rotete. Krever derimot litt bedre disiplin enn det jeg har :P

Wow, kudos! Vet at det kan gå, men er veldig innstilt på å flytte, så tror ikke viljen til å få det til å gå er der :p

Wow, kudos! Vet at det kan gå, men er veldig innstilt på å flytte, så tror ikke viljen til å få det til å gå er der :p
Hehe, ser den. Hadde nok heller ikke klart det - vi hadde 40kvm og syntes det var lite for 2. Så flyttet lengre ut av byen, fikk mer plass og til og med en hageflekk - skal ikke klage ^-^

Kjøpe eller leie?

Har det mye på samme måte, og skjønner den kjipe følelsen. Høres likevel ut som sm er en god prioritering av kreftene dine. Er det ikke greiere for jobben å få inn en ivrig vikar enn å tyne de siste kreftene ut av deg?

Skal prøve å huske det.

Jeg har vært litt irritert over at det er så mye quotes at trådene blir milelange, men ser poenget med at det gir varsel til den man svarer.

Ja,er en fordel med quote sånnsett. Kan jo også quote flere i samme svar. :)

Endelig kveld :D :D holder på å lage middag til oss nå :D :D men ble skikkelig daff etter 1 time på obs :p haha sjønner ikke at mannen holdt ut :p

Har vært og sett tantebarna mIne synge for skoleavslutning ^-^ Ble en veldig jazzet versjon av bæ bæ lille lam :P

Men merket at stumpen ikke var like fornøyd med å sitte på tregulv uten ryggstøtte i ett par timer :P

Auch da hadde stumpen min sliti og:o hørtes koselig ut da:D
Var kjempekoselig :) synes ikke jeg ser dem så ofte, selv om de ikke bor langt unna - og når de da i tillegg legger opp til show ♡

Var barnehageklassene først, og satt og så på alle de søte små pluttene - sånt ser jeg absolutt frem til ;)

Var kjempekoselig :) synes ikke jeg ser dem så ofte, selv om de ikke bor langt unna - og når de da i tillegg legger opp til show ♡

Var barnehageklassene først, og satt og så på alle de søte små pluttene - sånt ser jeg absolutt frem til ;)
Ja det er så herlig<3 det er så mye fantastisk vi har i vente! Helt sprøtt hva slags følelse man får for barnet sitt altså. Gutten min er i en utrolig morsom alder, han får meg til å le mange ganger om dagen, men også til å rive meg i håret:p også er han verdens søteste når han sover:D hehe

Ja det er så herlig<3 det er så mye fantastisk vi har i vente! Helt sprøtt hva slags følelse man får for barnet sitt altså. Gutten min er i en utrolig morsom alder, han får meg til å le mange ganger om dagen, men også til å rive meg i håret:p også er han verdens søteste når han sover:D hehe
Og så sier de så mye rart ^-^ man burde skrevet det ned egentlig :)

God morgen jenter :)

I dag er det tidelig på'n har time på sykehuset på føde og barsel til samtale kl 8 :)

Hva er planen deres for denne herlige tirsdagen da ? :)

God morgen :)

Rolig dag på meg - på vei til jobb...som vanlig.
Men sola er på plass, så skal ikke klage :)

Back
Topp