TakkMorgen!
Regnet ødela alle egne planer, så i dag skal jeg legge inn søknad til årets husmorpris: Bake, vaske og pakke til fotballcupen mann og barn reiser på I helga.
God oul, rosahårdått.
Kos deg masse med en inne dag
Elsker å bake selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkMorgen!
Regnet ødela alle egne planer, så i dag skal jeg legge inn søknad til årets husmorpris: Bake, vaske og pakke til fotballcupen mann og barn reiser på I helga.
God oul, rosahårdått.
Masse lykke til på oulGod morgen![]()
Hva skal dere i dag?
Her sitter jeg nå i bilen å skal spise frokost mens jeg venter på fysiogidder ikke kjøre hjem for p snu i døra
![]()
Etterpå blir det kafé med to venninner før det er avgårde til ultralyd![]()
![]()
![]()
Håper alle får en fin dag![]()
![]()
Er jo ikke så lenge til det heller da ^-^Masse lykke til på oulheldiggris!! Hehe. 5 dager til min tur
![]()
![]()
TakkMasse lykke til på oulheldiggris!! Hehe. 5 dager til min tur
![]()
![]()
Nei, heldigvisEr jo ikke så lenge til det heller da ^-^
Ja er mye som skjer i helga, så tror det går veldig fortTakkde 5 dagene går fort skal du se
![]()
det gjorde de hvertfall her
![]()
De siste timene nå derimot kommer nok til å gå litt sent![]()
hva du skal du bake?
Elsker å bake selv![]()
![]()
den siste tiden frem mot oul går tregt.
Uff ja, jeg skal ikke klageGrovbrød, bare. Kanskje noen piroger eller calzone hvis jeg finner motivasjon.
Usj. Jeg synes det går tregt allerede, og min time er i juli.
Jeg er også sm nå, forje gang var jeg student og det gikk i ettJeg har motsatt opplevelse: Første gang raste tiden forbi. Lykkelig uvitende om alle trusler fortsatte jeg med jobb og studier. Denne gangen er jeg sykemeldt og har altfor mye tid til å telle dagene...
En blir straks toHvor gammel er din første?
En blir straks toveldig morsom om dagen
din da?
God morgen! Eller skal vi si formiddagEgentlig tenkt meg på litt shopping i dag
vi får se! Akkurat nå strikker jeg, men skal legge meg nedpå litt nå som lillegutt skal sove
![]()
Jada på ettermiddagene har jeg det, han er i bhg på dagtidDa har du vel hendene fulle nok, selv om du er sm! Det er utrolig mye gøy som skjer de første årene.
Min er blitt en stor og selvstendig tiåring som farter rundt med venner og aktiviteter det meste av dagen. Savner igrunn å ha småbarn som er mer hjemme.
Jeg har bursdag idagfikk låne kortet til samboeren min og kjøpte meg 1 mammatights og 3 kjoler.
Gratulerer med dagenJeg har bursdag idagfikk låne kortet til samboeren min og kjøpte meg 1 mammatights og 3 kjoler.
Gratulerer med dagenJeg har bursdag idagfikk låne kortet til samboeren min og kjøpte meg 1 mammatights og 3 kjoler.