Skravletråd

Morgen!

Regnet ødela alle egne planer, så i dag skal jeg legge inn søknad til årets husmorpris: Bake, vaske og pakke til fotballcupen mann og barn reiser på I helga.

God oul, rosahårdått.
Takk :D :D

Kos deg masse med en inne dag :D :D hva du skal bake?
Elsker å bake selv :D :D

Takk :D de 5 dagene går fort skal du se :D :D det gjorde de hvertfall her :D
De siste timene nå derimot kommer nok til å gå litt sent :p
Ja er mye som skjer i helga, så tror det går veldig fort:) også er det halv 11, og før det må jeg levere guttungen i bhg og kjøre en time til sykehuset. Så tror dagen da går fort og:)

• Liker
Reactions: Io
Jeg har motsatt opplevelse: Første gang raste tiden forbi. Lykkelig uvitende om alle trusler fortsatte jeg med jobb og studier. Denne gangen er jeg sykemeldt og har altfor mye tid til å telle dagene...

Jeg har motsatt opplevelse: Første gang raste tiden forbi. Lykkelig uvitende om alle trusler fortsatte jeg med jobb og studier. Denne gangen er jeg sykemeldt og har altfor mye tid til å telle dagene...
Jeg er også sm nå, forje gang var jeg student og det gikk i ett:p likevel går det fortere nå enn sist. Hehe

En blir straks to:) veldig morsom om dagen:D din da?

Da har du vel hendene fulle nok, selv om du er sm! Det er utrolig mye gøy som skjer de første årene.

Min er blitt en stor og selvstendig tiåring som farter rundt med venner og aktiviteter det meste av dagen. Savner igrunn å ha småbarn som er mer hjemme.

God morgen! Eller skal vi si formiddag :) Egentlig tenkt meg på litt shopping i dag :D vi får se! Akkurat nå strikker jeg, men skal legge meg nedpå litt nå som lillegutt skal sove :)

Da har du vel hendene fulle nok, selv om du er sm! Det er utrolig mye gøy som skjer de første årene.

Min er blitt en stor og selvstendig tiåring som farter rundt med venner og aktiviteter det meste av dagen. Savner igrunn å ha småbarn som er mer hjemme.
Jada på ettermiddagene har jeg det, han er i bhg på dagtid:) har en mann som jobber borte så jeg er jo mye alene med han i ukedagene. Jeg ler masse hver dag nå som han prater, og så river jeg meg i håret masse fordi han har så sterk vilje:D hehe.
Ja blir litt annerledes når de blir så store tenker jeg, ikke like mye hjemme nei:p må ta vare på småbarnstiden, for det går visst fort nok ja!

Jeg har bursdag idag :D fikk låne kortet til samboeren min og kjøpte meg 1 mammatights og 3 kjoler.

Back
Topp