Skravletråd

Åh uff det er ikke noe godt :( sjønner godt at du trenger å få ut litt :( klem

Takk! Vet ikke om jeg er veldig hormonell i tillegg, men jeg satt i hvert fall å grein hele bussturen hjem. Er så sliten nå! Samtidig er jeg drittlei av å bare være hjemme så å si hele tiden.

Ikke morro, får håpe du blir bedre etterhvert da, går jo kanskje ann å få kortere vakter men fler hvis dette er mulig.
Kjipt når du hadde planlagt å jobbe ekstra.

Må nok få til en samtale med sjefen. Gruer meg til det, han er som regel ikke lett å snakke med. Kommer vel bare til å sitte å kjempe mot tårene. Tenker jeg sykemelder meg ut neste uke, og ser hvordan det går etter det. Det tapper meg i hvert fall totalt for krefter å være på jobb nå.

Takk! Er så mange sykemeldte på jobben for tiden, så sjefen har ikke satt opp for ferien.. så får kun for de få vaktene. stakkar kjæresten jobber seg i hjel for tiden. Stresser fælt med økonomien nå kan en si :p
Uff så kjedelig:( jeg var student med ekstrajobb forje svangerskap. I permen min fikk jeg utbetalt den minste summen foreldrestipend fra lånekassa pluss ca 4000 i foreldrepenger på 100% lønn. Etter det levde vi ca 5mnd kun på hans lønning. Gikk det og:)

Uff så kjedelig:( jeg var student med ekstrajobb forje svangerskap. I permen min fikk jeg utbetalt den minste summen foreldrestipend fra lånekassa pluss ca 4000 i foreldrepenger på 100% lønn. Etter det levde vi ca 5mnd kun på hans lønning. Gikk det og:)

Det skal jo gå! Men jeg er redd jeg ikke får støtte fra Lånekassen videre. Har vært sykemeldt fra studiene pga kyssesyken, så jeg skal egentlig levere bachelor i desember nå, et halvt år for sent. Må nok ta en telefon til Lånekassen å høre også, kvier meg bare sånn. Er så mye å få orden på jo :p

Det skal jo gå! Men jeg er redd jeg ikke får støtte fra Lånekassen videre. Har vært sykemeldt fra studiene pga kyssesyken, så jeg skal egentlig levere bachelor i desember nå, et halvt år for sent. Må nok ta en telefon til Lånekassen å høre også, kvier meg bare sånn. Er så mye å få orden på jo :p
Bare ring å hør, så slipper du å uroe deg med det:) jeg ringte også noen ganger sist og jeg syns de var veldig hjelpsomme:) liker ikke å ringe om ting jeg heller:p

Håper det ordner seg Amber :) Det gjør som regel det til slutt :)

Bare ring å hør, så slipper du å uroe deg med det:) jeg ringte også noen ganger sist og jeg syns de var veldig hjelpsomme:) liker ikke å ringe om ting jeg heller:p

Så bra du fikk hjelp :) jeg har vært uheldig når jeg har ringt de før tydeligvis, så har ikke helt trua. Vurderer å ta bussen opp til de i stede, syns det er lettere å snakke direkte egentlig.

Håper det ordner seg Amber :) Det gjør som regel det til slutt :)

Det gjør jo det, og det vet jeg jo. Tror bare jeg har en del jeg stresser med for tiden, så har det liksom bare hopet seg opp og blitt alt for mye. Har ikke grått så mye på evigheter, nå tar det ikke slutt jo :p mye å få ut visstnok.

Takk! Vet ikke om jeg er veldig hormonell i tillegg, men jeg satt i hvert fall å grein hele bussturen hjem. Er så sliten nå! Samtidig er jeg drittlei av å bare være hjemme så å si hele tiden.
:( :( det er ikke noe gøy nei :( :( uff håper denne uka gjør underverker slik at du klarer å komme tilbake :)

Håper en uke og litt sommersol forandrer alt, Amber.

God morgen, alle.

Så bra du fikk hjelp :) jeg har vært uheldig når jeg har ringt de før tydeligvis, så har ikke helt trua. Vurderer å ta bussen opp til de i stede, syns det er lettere å snakke direkte egentlig.
Kjedelig :( Hvis du har mulighet til det så kan jo det være enklere ja :)

Jaaa :D
Har grus meg sånn til denne dagen. Min sønn skulle få besøke klassen han skal begynne i til høsten. Jeg var så redd for at han ikke skulle like det å dermed grue seg enda mere.

Men det gikk over all forventning :D :D ungen sklei rett inn i klassen å ville være der lengre :D :D åååh tusen tonn er tatt av mine skuldre nå :D :D

Har grus meg sånn til denne dagen. Min sønn skulle få besøke klassen han skal begynne i til høsten. Jeg var så redd for at han ikke skulle like det å dermed grue seg enda mere.

Men det gikk over all forventning :D :D ungen sklei rett inn i klassen å ville være der lengre :D :D åååh tusen tonn er tatt av mine skuldre nå :D :D
Så bra! Hurra for det :D

Så bra at det gikk fint :) :)

Så flott, rosahårdått! Håper han får glede seg hele sommeren.

Haha! Jeg sitter faktisk her og gliser lykkelig til hvert av de grønne smilefjesene dine! Gravidhormonene er superhappy på guttens vegne.

Back
Topp