Skravletråd

!! Har akkurat spist middag, men fikk likevel vann i munnen :P

Ligger på sofaen og kjenner på de rytmiske dunkene fra babyen i magen som hikker! Hihi!

• Liker
Reactions: Io
Så oppgitt! Jobber bare hver mandag og annenhver lørdag (student), og hadde planer om å jobbe masse ekstra i sommer. Nå ser det ut som jeg må takke ja til sykemelding i stedet, og får da kun betalt for de få faste vaktene mine, og får jo heller ikke fra Lånekassen nå i sommer. Nå er jeg på vei hjem tidligere fra jobb fordi jeg kaster opp hele tiden.. er helt ødelagt :( trengte bare å klage litt til noen som forstår litt mer.

Så oppgitt! Jobber bare hver mandag og annenhver lørdag (student), og hadde planer om å jobbe masse ekstra i sommer. Nå ser det ut som jeg må takke ja til sykemelding i stedet, og får da kun betalt for de få faste vaktene mine, og får jo heller ikke fra Lånekassen nå i sommer. Nå er jeg på vei hjem tidligere fra jobb fordi jeg kaster opp hele tiden.. er helt ødelagt :( trengte bare å klage litt til noen som forstår litt mer.

Ikke morro, får håpe du blir bedre etterhvert da, går jo kanskje ann å få kortere vakter men fler hvis dette er mulig.
Kjipt når du hadde planlagt å jobbe ekstra.

Åh uff det er ikke noe godt :( sjønner godt at du trenger å få ut litt :( klem

Men har du blitt satt opp på ekstra vakter da? For da skal du få for de om du er sykemeldt. Verre om du ikke er satt opp på noe enda:( kjedelig, god bedring!

Spist meg kvalm på muffinsrøre:O:O
Jeg og guttungen har lagd en del muffins i det siste! Han finner mixmasteren i kjøkkenskuffen og spør om vi skal bråke:p og siden muffins går så fort så gjør vi det:D hehe. I starten ble han SÅ lei seg og sint når kakene måtte i ovnen, kunne jo ikke skjønne det:p

Men har du blitt satt opp på ekstra vakter da? For da skal du få for de om du er sykemeldt. Verre om du ikke er satt opp på noe enda:( kjedelig, god bedring!

Takk! Er så mange sykemeldte på jobben for tiden, så sjefen har ikke satt opp for ferien.. så får kun for de få vaktene. stakkar kjæresten jobber seg i hjel for tiden. Stresser fælt med økonomien nå kan en si :p

Back
Topp