Ja, på Haukeland2. juli ja... Høres lenge ut, men tiden går jaggu fort! Helt utrolig...
En stund ja, men under en mnd til. Og har jo heller ikke termin før 1 des så
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, på Haukeland2. juli ja... Høres lenge ut, men tiden går jaggu fort! Helt utrolig...
Skillingsboller og sjokolademuffins![]()

Er veldig godtÅåå, hørtes digg ut! har så lyst på noe godt!!![]()
Godt å høre at det ikke bare er jeg som er sånntakler ikke se på jordmødrene eller sånne typer programmer jeg! Vil bare fortrenge alt som heter fødsel så lenge som mulig!

Huff da. Dakar. God bedring til han![]()
Godt å høreTusen takk! Han kom seg faktisk veldig utover dagen i dag, hjelper mye når feberen slipper taket![]()
Så herlig<3Ligger på sofaen og kjenner på de rytmiske dunkene fra babyen i magen som hikker! Hihi!
Å herlighet! får helt vann i munnen![]()
Baker til sommerfest i barnehagen i morgen!! Har akkurat spist middag, men fikk likevel vann i munnen![]()
Så oppgitt! Jobber bare hver mandag og annenhver lørdag (student), og hadde planer om å jobbe masse ekstra i sommer. Nå ser det ut som jeg må takke ja til sykemelding i stedet, og får da kun betalt for de få faste vaktene mine, og får jo heller ikke fra Lånekassen nå i sommer. Nå er jeg på vei hjem tidligere fra jobb fordi jeg kaster opp hele tiden.. er helt ødelagttrengte bare å klage litt til noen som forstår litt mer.
Åh uff det er ikke noe godtSå oppgitt! Jobber bare hver mandag og annenhver lørdag (student), og hadde planer om å jobbe masse ekstra i sommer. Nå ser det ut som jeg må takke ja til sykemelding i stedet, og får da kun betalt for de få faste vaktene mine, og får jo heller ikke fra Lånekassen nå i sommer. Nå er jeg på vei hjem tidligere fra jobb fordi jeg kaster opp hele tiden.. er helt ødelagttrengte bare å klage litt til noen som forstår litt mer.
Men har du blitt satt opp på ekstra vakter da? For da skal du få for de om du er sykemeldt. Verre om du ikke er satt opp på noe endaSå oppgitt! Jobber bare hver mandag og annenhver lørdag (student), og hadde planer om å jobbe masse ekstra i sommer. Nå ser det ut som jeg må takke ja til sykemelding i stedet, og får da kun betalt for de få faste vaktene mine, og får jo heller ikke fra Lånekassen nå i sommer. Nå er jeg på vei hjem tidligere fra jobb fordi jeg kaster opp hele tiden.. er helt ødelagttrengte bare å klage litt til noen som forstår litt mer.
Jeg og guttungen har lagd en del muffins i det siste! Han finner mixmasteren i kjøkkenskuffen og spør om vi skal bråkeSpist meg kvalm på muffinsrøre:O:O
Men har du blitt satt opp på ekstra vakter da? For da skal du få for de om du er sykemeldt. Verre om du ikke er satt opp på noe endakjedelig, god bedring!