Skravletråd

Kjenner å oul nervene :o skal på omsdag :o
Gleder meg sykt men samtidig tenk om .. Men lille gull er sterk :D kjenne rare mer å mer spark å de blir sterkere å sterkere å det må jo være positivt :D

God morgen! Har ingen store planer, lillegutt er syk :/

Sitter å diskuterer med meg selv om det blåser så lite I dag at jeg kan ta på meg noe annet en jeans og litt tykk genser :)

Sitter å diskuterer med meg selv om det blåser så lite I dag at jeg kan ta på meg noe annet en jeans og litt tykk genser :)
Jg gikk for det :) var greit på vei ut, men ser nå mørke skyer som eventuelt blir til regn... Håper det ikke bryter ut når jeg skal hjem fra jobb ><

God morgen! :D

Var nettopp ute i ballerinas og dressjakke. Var litt kaldt, ja.

'Morgen, Anngeley. Sovet godt?

OUL, ja ^-^ når jeg fikk brevet og første ukene var jeg bare spent og veldig nysgjerrig. Siste uken har blitt litt mer fylt av 'tenk om' tanker. Har i tillegg gjort det jeg ikke skal, og lest om de som mister sent ><

Men har tatt hele dagen i morgen fri, så slipper i alle fall å stresse om tid ^-^

Får håpe du greier å senke skuldtene da! Det går nok sikkert veldig bra! Masse masse lykke til i hvert fall! Du kommer vel med oppdatering antar jeg :)

Får håpe du greier å senke skuldtene da! Det går nok sikkert veldig bra! Masse masse lykke til i hvert fall! Du kommer vel med oppdatering antar jeg :)
Takk :) Det skal jeg få til (oppdatere OG senke skuldrene) - tror jeg :P

Mannen har helgardert og opplyst at vi skal spise Sushi etterpå - som alltid lar jeg meg distrahere av mat ^-^

• Liker
Reactions: Io
Takk :) Det skal jeg få til (oppdatere OG senke skuldrene) - tror jeg :p

Mannen har helgardert og opplyst at vi skal spise Sushi etterpå - som alltid lar jeg meg distrahere av mat ^-^
Haha, så søt han er da:) jeg skal ikke før 22 jun, så nervene har ikke slått meg helt enda:)

Haha, så søt han er da:) jeg skal ikke før 22 jun, så nervene har ikke slått meg helt enda:)
Får håpe de holder seg unna ^-^ er jo egentlig bare tullete å stresse seg opp - komiske er at sjefen er nesten mer spent enn meg (hun hadde lyst å dele med avdelingen,en ble enige om å vente til etter ul :P)

OUL, ja ^-^ når jeg fikk brevet og første ukene var jeg bare spent og veldig nysgjerrig. Siste uken har blitt litt mer fylt av 'tenk om' tanker. Har i tillegg gjort det jeg ikke skal, og lest om de som mister sent ><

Men har tatt hele dagen i morgen fri, så slipper i alle fall å stresse om tid ^-^

Verste en kan gjøre nå, men gjør det selv. Kjenner at det lever, men er hele tiden redd for at det skal skje noe. Har troa på at OUL blir positivt for oss da :)

Back
Topp