Io
Elsker forumet
Skal kunn klippe det. Er et år siden sist jeg var hos frisør. Er som regel frem med kjøkken saksa når det blir for flisete.
Jeg klipper også selv, når hverdagen er travel. Var litt godt å høre at jeg ikke er den eneste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal kunn klippe det. Er et år siden sist jeg var hos frisør. Er som regel frem med kjøkken saksa når det blir for flisete.
Hurra! GratulererTakk for alle lykke ønskninger jenter!gikk over all forventning og jeg kan si meg ferdig med første året!
![]()
Jeg var ikke helt våken da han kom å la seg ; ) fikk bare med meg at det hadde begynt en ny serie, og at den slutta seint, han står opp kl 6 og sovner alltid på si fan når han kommer hjem. Så jeg synes han kan begynne å legge seg tidligere. Men kjenner jeg han rett kommer han til å følge med på den serien å ; )
GratulererTakk for alle lykke ønskninger jenter!gikk over all forventning og jeg kan si meg ferdig med første året!
![]()
He he! Jeg har også en skuff full av mat, men rekker sjelden å spise på jobb.
Hva shopper du etter, Synnøve? Sommerklær?
Takk for alle lykke ønskninger jenter!gikk over all forventning og jeg kan si meg ferdig med første året!
![]()
Hurra for det![]()
Gratulerer![]()
![]()
FantastiskDeilig!takker damer nåå skal jeg nyte svangerskapet og slappe av !
![]()
Det skal du så absoluttDeilig!takker damer nåå skal jeg nyte svangerskapet og slappe av !
![]()
Det skal du så absolutt![]()
Slappe av masse skal duJa nå skal jeg fokusere på meg selv og bebisen!endelig er angsten begynt å slippe taket og nå kan jeg faktisk slappe av litt!
![]()
Slappe av masse skal du![]()
![]()
hehe
Og se der jaJaaa!![]()
Får pakke i posten til egenpleie i dag å!![]()
Og se der ja![]()
det kan vi like
hva får du da?
Skal ut å få inn litt klær i helga jegtrenger sårt nye bher å litt nye bukser
litt lei av de få som passer meg nå
hehe
Alltid kjekt med litt egenpleie![]()
Ååååh så herlig å ikke minst velfortjentPakke fra blush med hårkur, shampoo, balsam, rensekur til ansiktet og ansiktsmaske !<3
Skal til Lillehammer i helgen på personaltur så skal på jakt etter noen nye klær selv da!![]()
Ååååh så herlig å ikke minst velfortjent![]()
![]()
Åååh nyteJaaa <3
Føler virkelig det skal bli godt! Så i morgen blir det egenpleie dag før toget til lillehammer<3