Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da gleder jeg meg til å se den i kveldhihiSerien var kjempe spennende i går forresten!
![]()
Det bør duDa gleder jeg meg til å se den i kveld![]()
![]()
Her skjer det fint liteHeihei jenter! Skjer i dag?
Jeg har levert guttungen i barnehagen og venter nå på varme baguetter i ovnen![]()
Hihi, jaja. Digg å slappe av daHer skjer det fint lite
Har fri å sitter å ser på drop dead diva
Har heller ikke noen planer![]()
Åh så herlig daHihi, jaja. Digg å slappe av da![]()
Her er jeg stuptrøtt etter en dårlig natt så skal legge meg ned å hvile litt snart tenker jeg.
Åh så herlig dadet kan jo jeg å gjøre haha men rart det der når man kan så frister det ikke så mye som det gjør når man ikke kan
Heihei jenter! Skjer i dag?
Jeg har levert guttungen i barnehagen og venter nå på varme baguetter i ovnen![]()
Flere som har planer om å se ny serie på tvnorge i kveld? The Whispers![]()
Åh,kjekt med barnerommet daHolder på å grunne lister og vinduskarmer på barneromså er det frisøren senere i dag
får vel prøve å rydde litt å senere i dag. Har ikke akkurat arbeidslyst ; )
Hva syns han?Gubben så dengikk å la meg litt over ti jeg
![]()
Åh så gøy å shoppeHehe ja...typisk..men her må jeg bare..men se litt mer på klær til guttungen først. Så langt er 1 bukse i handlekurven.
babyhop.no. Og babystore forsåvidt. De to har jo slått seg sammen som nettbutikkÅh så gøy å shoppe![]()
hvor du er å ser hen?
Stemmerbabyhop.no. Og babystore forsåvidt. De to har jo slått seg sammen som nettbutikk
15%Stemmerå kjekt med salg da
![]()
for det var vell litt prosenter der?
![]()
God Morgen, Tessa90!
Hva jobber dere med? (Innimellom spisingen).
Hva syns han?![]()
Åh,kjekt med barnerommet da![]()
Hva skal du hos frisøren? Kun klipp?![]()
Det blir jo litt