Skravletråd

Heihei jenter! Skjer i dag?
Jeg har levert guttungen i barnehagen og venter nå på varme baguetter i ovnen:D

Her skjer det fint lite :p
Har fri å sitter å ser på drop dead diva :p
Har heller ikke noen planer :p
Hihi, jaja. Digg å slappe av da:D
Her er jeg stuptrøtt etter en dårlig natt så skal legge meg ned å hvile litt snart tenker jeg.

Hihi, jaja. Digg å slappe av da:D
Her er jeg stuptrøtt etter en dårlig natt så skal legge meg ned å hvile litt snart tenker jeg.
Åh så herlig da :) det kan jo jeg å gjøre haha men rart det der når man kan så frister det ikke så mye som det gjør når man ikke kan

Åh så herlig da :) det kan jo jeg å gjøre haha men rart det der når man kan så frister det ikke så mye som det gjør når man ikke kan

Hehe ja...typisk..men her må jeg bare..men se litt mer på klær til guttungen først. Så langt er 1 bukse i handlekurven.

Heihei jenter! Skjer i dag?
Jeg har levert guttungen i barnehagen og venter nå på varme baguetter i ovnen:D

Holder på å grunne lister og vinduskarmer på barnerom :) så er det frisøren senere i dag :) får vel prøve å rydde litt å senere i dag. Har ikke akkurat arbeidslyst ; )

Holder på å grunne lister og vinduskarmer på barnerom :) så er det frisøren senere i dag :) får vel prøve å rydde litt å senere i dag. Har ikke akkurat arbeidslyst ; )
Åh,kjekt med barnerommet da:)
Hva skal du hos frisøren? Kun klipp?:)

God Morgen, Tessa90!

Hva jobber dere med? (Innimellom spisingen).

Jeg jobber som kundemottaker på Mitsubishi, Renault, Dacia og Opel merkeverksted i Fredrikstad. Så har mat i skuffen hele tiden, som blir spist når det ikke er kunder ved disken :P

Hva syns han?:)

Jeg var ikke helt våken da han kom å la seg ; ) fikk bare med meg at det hadde begynt en ny serie, og at den slutta seint, han står opp kl 6 og sovner alltid på si fan når han kommer hjem. Så jeg synes han kan begynne å legge seg tidligere. Men kjenner jeg han rett kommer han til å følge med på den serien å ; )

He he! Jeg har også en skuff full av mat, men rekker sjelden å spise på jobb.

Hva shopper du etter, Synnøve? Sommerklær?

Back
Topp