• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Skal te lege på fredag, kommer til å be om 3-4 uker til, og henvisning til psykolog.
Ok! Jeg går allerede til psykolog, og ho mener jeg bare skal være sykemeldt lengre fordi jeg trebger det.Men jeg føler liksom at jeg gjør no galt ved å være sykemeldt! Men fornuften sier meg at jeg faktisk burde være sykemeldt enda en stund. Får se hva jeg bestemmer for og hva legen sier.

Ingenting er så magisk som å komme hjem fra grillfest i pøsregn å vind å kunne hoppe inn i en varm å god dusj å så rett i pysjen å krype langt under ett teppe :D her blir jeg værende resten av kvelden i protest :p haha

Ok! Jeg går allerede til psykolog, og ho mener jeg bare skal være sykemeldt lengre fordi jeg trebger det.Men jeg føler liksom at jeg gjør no galt ved å være sykemeldt! Men fornuften sier meg at jeg faktisk burde være sykemeldt enda en stund. Får se hva jeg bestemmer for og hva legen sier.

Har aldri vært hos psykolog, men kjenner at det kan bli greit å få noen å prate med.

Det er nok det... Bare litt skummelt.. Og mannen skal ikke være med, tar med meg svigerinnen min i stedet for tør liksom ikke dra alene heller...

[...]

Men han var helt frisk når han kom ut!

Oj, for en opplevelse! Bra det ordnet seg samme dag - det hadde jo vært en helt forferdelig uke ellers!

Forstår godt at du vil ha med noen - masse lykke til i morgen! :)

Ingenting er så magisk som å komme hjem fra grillfest i pøsregn å vind å kunne hoppe inn i en varm å god dusj å så rett i pysjen å krype langt under ett teppe :D her blir jeg værende resten av kvelden i protest :p haha
Grillfest i pøsregn hørtes jo veldig gøy ut!

Aner ikke hva det blir :p hehe tror det blir white collar på netflix :) akkurat nå står nyhetene på mens jeg driver å kikker på telefonen :p hehe
Ser på opptak av de phil jeg:P mens mannen er på jobb et par timer. Mye gærne folk på er phil altså!! Men egentlig et veldig interessant program, selv om mannen min mobber meg litt for at jeg ser på det da:D

Ser på opptak av de phil jeg:P mens mannen er på jobb et par timer. Mye gærne folk på er phil altså!! Men egentlig et veldig interessant program, selv om mannen min mobber meg litt for at jeg ser på det da:D
Det er det lenge siden jeg har sett helt glemt det ut :o
Men ja husker det var mange rare folk der :p hehe lurer på hvor de finner alle sammen :p

Det er det lenge siden jeg har sett helt glemt det ut :eek:
Men ja husker det var mange rare folk der :p hehe lurer på hvor de finner alle sammen :p
Hehe, ja som sagt så pleier jeg å ta opp, og så sletter jeg bare de programmene jeg ikke gidder å se:) Veldig greit i en ledig stund med fjernkontrollen for meg selv:)
Haha. Ja det kan du lure på! Er vel bare nok av dem, tenker jeg;)

Hehe, ja som sagt så pleier jeg å ta opp, og så sletter jeg bare de programmene jeg ikke gidder å se:) Veldig greit i en ledig stund med fjernkontrollen for meg selv:)
Haha. Ja det kan du lure på! Er vel bare nok av dem, tenker jeg;)
Virker som det er nok av dem hvertfall for jammen har han holdt ut i mange sesonger :p
Er smart å gjøre det da :D :D har så masse serier jeg ser på :) men kan være nå når jeg kommer til å jobbe mindre at jeg får sett litt igjen :D :D husker jeg så masse på det i sist perm :p med nyfødt baby å snøkaos å iskald vinter så kom vi ikke akkurat så mye ut :p

Virker som det er nok av dem hvertfall for jammen har han holdt ut i mange sesonger :p
Er smart å gjøre det da :D :D har så masse serier jeg ser på :) men kan være nå når jeg kommer til å jobbe mindre at jeg får sett litt igjen :D :D husker jeg så masse på det i sist perm :p med nyfødt baby å snøkaos å iskald vinter så kom vi ikke akkurat så mye ut :p
Ja det var da jeg oppdaga programmet, Hehe:)
Har ikke så mye jeg følger med på jeg. Men venter fælt på ny sesong av orange is the new black som kommer nå i juni på netflix :) og så følger jeg med på farmen på høsten:) Ellers har jeg ikke no fast jeg pleier å se på egentlig

Noen som går inn for å havne på topp ti denne måneden?
Tror ikke jeg vil klare å henge med for top 10 - mannen klager allerede over at jeg bruker for mye tid på mobilen :P

Men hadde vært morsomt å holde seg i top 25 :P

Tror ikke jeg vil klare å henge med for top 10 - mannen klager allerede over at jeg bruker for mye tid på mobilen :p

Men hadde vært morsomt å holde seg i top 25 :p
Haha, samme her! Tror nok ikke jeg orker. Og som du og sier, mannen begynner allerede å bli litt oppgitt. "Hallo, skal vi ikke se på film eller?".
" ehh, joda.. Bare vent litt" ;)
Får vel spare den verste skravlinga til en annen måned tror jeg:) Men skal nå prøve å henge med litt da i hvert fall. Ser jo de som ligger på topp og kan no aldri greie å ha sååå mye innlegg!

Ja det var da jeg oppdaga programmet, Hehe:)
Har ikke så mye jeg følger med på jeg. Men venter fælt på ny sesong av orange is the new black som kommer nå i juni på netflix :) og så følger jeg med på farmen på høsten:) Ellers har jeg ikke no fast jeg pleier å se på egentlig
Hehe :)

Den hat Jeg faktisk ikke sett enda :o

Bra det ikke er bekkenlåsning da! Det med trening er vel ikke så dumt - blitt veldig lite av det for min del siden februar :p

Type trening hun anbefalte da?
Deltar på egen gravidtrening i gruppe på treningssentret der og itillegg tilpassa øvelser hjemme. Mye tøye øvelser.

Back
Topp