Skravletråd

Skal si...det var lenge:P Når var du i seng i går da:P?
Altfor sent :P har fri frem til onsdag, så ble litt mer tvtitting enn vi hadde trengt ;)

Men har vært effektiv siden jeg sto opp ^-^ fått vasket kjøkken, tørket støv og støvsugd - skal straks sette på maskin med sengetøyet og få satt på nytt.

Og hvis formen holder seg blir det svømming :)

Hva skal dere andre i dag da?

Altfor sent :p har fri frem til onsdag, så ble litt mer tvtitting enn vi hadde trengt ;)

Men har vært effektiv siden jeg sto opp ^-^ fått vasket kjøkken, tørket støv og støvsugd - skal straks sette på maskin med sengetøyet og få satt på nytt.

Og hvis formen holder seg blir det svømming :)

Hva skal dere andre i dag da?

Ahh, men da er det lov;)
Ikke værst, fått gjort masse du:)

Jeg har levert guttungen i barnehagen, ryddet litt, støvsugd, vært til fysio og skal snart på jobb.

Ahh, men da er det lov;)
Ikke værst, fått gjort masse du:)

Jeg har levert guttungen i barnehagen, ryddet litt, støvsugd, vært til fysio og skal snart på jobb.
Aktiv dag på deg også altså! Hvordan gikk det hos fysio?

Morn morn! Med oppstart av femårig kaos i Oslotrafikken i dag, har jeg organisert dagen så jeg slipper å dra til jobb. Hurra! :) To avtaler nærmere hjemme, og noen timer nå på formiddagen hvor jeg kan gjøre kontorarbeid hjemmefra.

Ehmmm, dette jeg driver med nå kalles antagelig lunsjpause... :) Fortsetter straks med diverse småoppgaver altså. :) Godt å sette av litt tid til "småplukk" som ofte blir tilsidesatt i en normal arbeidsdag.
Sikkert ikke dumt å slippe hvis man kan - er egentlig glad jeg tar tog, og forhåpentligvis slipper største kaoset ^-^

Aktiv dag på deg også altså! Hvordan gikk det hos fysio?
Tja, hva skal man si. På en måte bedre enn forventet. Jeg må trene ,trene og atter trene. Hele kroppen er stiv, var stiv som en stokk sa hun. Veldig skjev i ryggen. Svak musklatur. Bekkenlåsning som eg har fått beskjed om før var det ikke, så skål for det! Så nå er det gravidtrenig for alle pengene her:p

Tja, hva skal man si. På en måte bedre enn forventet. Jeg må trene ,trene og atter trene. Hele kroppen er stiv, var stiv som en stokk sa hun. Veldig skjev i ryggen. Svak musklatur. Bekkenlåsning som eg har fått beskjed om før var det ikke, så skål for det! Så nå er det gravidtrenig for alle pengene her:p
Bra det ikke er bekkenlåsning da! Det med trening er vel ikke så dumt - blitt veldig lite av det for min del siden februar :P

Type trening hun anbefalte da?

Godt du ikke er låst da men ikke gøy at du er stiv :( håper det hjelper med trening :)

her og! Oppløftende:)
Men rart hvor værsjuk man egentlig er! Livet kan sikkert nytes i regnvær og:D Man må bare gå litt mer inn for det kanskje?:)
Kan være veldig gøy ute når det regner ja ;)

Synes det er så fint å sovne når det regner -ligge og høre på alle lydene ^-^

Er typisk når det er sommerfest :)
Skår liksom aldri feil :p men vis det fortsetter som dette dropper vi grilling å får heller bare med oss showet :) er liksom ikke helt det samme med våte pølser :p

Åh så gøy med baking til da :D jeg var for treig med å skrive meg opp så lista er full :/ men sist jeg baka til barnehagen hadde jeg med meg disse :
Vis vedlegget 119742

Håper dere får bedre vær enn oss :)
Her avslyses sommerfesten dersom det er dårlig vær. For vi må være ute, er ikke plass inne.

her og! Oppløftende:)
Men rart hvor værsjuk man egentlig er! Livet kan sikkert nytes i regnvær og:D Man må bare gå litt mer inn for det kanskje?:)

Synes det er ok med regn jeg:) da slipper jeg å ha dårlig samvittighet for alt som skulle ha vært gjort ute.
Å så har jeg en unnskyldning for å krype opp i sofan med en god bok :)

Synes du det funker bra å være i gradert stilling? Går du 100% til vanlig?
Jeg har faktisk bare 60 % til vanlig .. Så nå blir det 30..
Har ikke prøvd det enda. Men jeg sliter med å være på jobb i hele 7 timer.. Det er i butikk så har mulighet til å gå( men det er vondt) sitte ( går ok men ikke for lenge) så håper dette gjør at jeg klarer å ha mine 4 vakter i uka :) ellers blir det lange dager hjemme :)

En mor i barnehagen inviterte til åpent hus i dag og lunsj! Er jo stengt barnehage! Så vi var vel ca 10 voksne og 19 barn under 6 år der! Har vært koselig kaos!

Hadde ett håp om det jeg å men skjer nok ikke :p
Hos oss er sommerfesten neste tirsdag så håper på bedre vær. Her har det øst ned i dag og er oversvømmelse i hagen og innkjørsla vår. Var meldt ekstreme mengder nedbør og det ble visst innfridd!

Snuppa ble faktisk født mens det var sommerfest i bhg for to år siden, så ryktene om at babyen hadde kommet gikk fort her! Var jo bare bestemor som møtte i bhg! :P

Back
Topp