Har jaggu vinnerlykke du!! yayyOj! HurraHadde ikke sett det nei.
Fikk premien for april for en uke siden - måtte skrive inn to ganger, men den kom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har jaggu vinnerlykke du!! yayyOj! HurraHadde ikke sett det nei.
Fikk premien for april for en uke siden - måtte skrive inn to ganger, men den kom![]()
Har skrevet inn flere ganger jeg p men jeg krysser fingrene for at de kommer nåOj! HurraHadde ikke sett det nei.
Altfor sentSkal si...det var lengeNår var du i seng i går da
?
Altfor senthar fri frem til onsdag, så ble litt mer tvtitting enn vi hadde trengt
Men har vært effektiv siden jeg sto opp ^-^ fått vasket kjøkken, tørket støv og støvsugd - skal straks sette på maskin med sengetøyet og få satt på nytt.
Og hvis formen holder seg blir det svømming
Hva skal dere andre i dag da?
Aktiv dag på deg også altså! Hvordan gikk det hos fysio?Ahh, men da er det lov![]()
Ikke værst, fått gjort masse du
Jeg har levert guttungen i barnehagen, ryddet litt, støvsugd, vært til fysio og skal snart på jobb.
Sikkert ikke dumt å slippe hvis man kan - er egentlig glad jeg tar tog, og forhåpentligvis slipper største kaoset ^-^Morn morn! Med oppstart av femårig kaos i Oslotrafikken i dag, har jeg organisert dagen så jeg slipper å dra til jobb. Hurra!To avtaler nærmere hjemme, og noen timer nå på formiddagen hvor jeg kan gjøre kontorarbeid hjemmefra.
Ehmmm, dette jeg driver med nå kalles antagelig lunsjpause...Fortsetter straks med diverse småoppgaver altså.
Godt å sette av litt tid til "småplukk" som ofte blir tilsidesatt i en normal arbeidsdag.
Tja, hva skal man si. På en måte bedre enn forventet. Jeg må trene ,trene og atter trene. Hele kroppen er stiv, var stiv som en stokk sa hun. Veldig skjev i ryggen. Svak musklatur. Bekkenlåsning som eg har fått beskjed om før var det ikke, så skål for det! Så nå er det gravidtrenig for alle pengene herAktiv dag på deg også altså! Hvordan gikk det hos fysio?
Bra det ikke er bekkenlåsning da! Det med trening er vel ikke så dumt - blitt veldig lite av det for min del siden februarTja, hva skal man si. På en måte bedre enn forventet. Jeg må trene ,trene og atter trene. Hele kroppen er stiv, var stiv som en stokk sa hun. Veldig skjev i ryggen. Svak musklatur. Bekkenlåsning som eg har fått beskjed om før var det ikke, så skål for det! Så nå er det gravidtrenig for alle pengene her![]()
Godt du ikke er låst da men ikke gøy at du er stivTja, hva skal man si. På en måte bedre enn forventet. Jeg må trene ,trene og atter trene. Hele kroppen er stiv, var stiv som en stokk sa hun. Veldig skjev i ryggen. Svak musklatur. Bekkenlåsning som eg har fått beskjed om før var det ikke, så skål for det! Så nå er det gravidtrenig for alle pengene her![]()
Ja, det er virkelig til å bli gal av!Min snart-seksåring er også sånn. Vi holder på å gå hverandre på nervene!!! Sutrete, prøvende, kranglende....
Synes du det funker bra å være i gradert stilling? Går du 100% til vanlig?Da var man 50 % sykemeldt å fått vert hos NAV..
Nå litt sløvings før grillfest i pøs regn![]()
her og! OppløftendeHer er det 8 grader og øsende regn. Herlig..
Kan være veldig gøy ute når det regner jaher og! Oppløftende
Men rart hvor værsjuk man egentlig er! Livet kan sikkert nytes i regnvær ogMan må bare gå litt mer inn for det kanskje?
![]()
Her avslyses sommerfesten dersom det er dårlig vær. For vi må være ute, er ikke plass inne.Er typisk når det er sommerfest
Skår liksom aldri feilmen vis det fortsetter som dette dropper vi grilling å får heller bare med oss showet
er liksom ikke helt det samme med våte pølser
Åh så gøy med baking til dajeg var for treig med å skrive meg opp så lista er full :/ men sist jeg baka til barnehagen hadde jeg med meg disse :
Vis vedlegget 119742
Håper dere får bedre vær enn oss![]()
her og! Oppløftende
Men rart hvor værsjuk man egentlig er! Livet kan sikkert nytes i regnvær ogMan må bare gå litt mer inn for det kanskje?
![]()
Jeg har faktisk bare 60 % til vanlig .. Så nå blir det 30..Synes du det funker bra å være i gradert stilling? Går du 100% til vanlig?
Hadde ett håp om det jeg å men skjer nok ikkeHer avslyses sommerfesten dersom det er dårlig vær. For vi må være ute, er ikke plass inne.
Hos oss er sommerfesten neste tirsdag så håper på bedre vær. Her har det øst ned i dag og er oversvømmelse i hagen og innkjørsla vår. Var meldt ekstreme mengder nedbør og det ble visst innfridd!Hadde ett håp om det jeg å men skjer nok ikke![]()