Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har nå en god del plager så litt er den vaffalHøres ut som ett bra sted da
Uff håper da ikke den er ødelagt![]()
Åh, så spennedeVi skal på skolen i kveld der eldste skal begynne til høstenHilse på læreren og de andre barna i klassen. Har en spent gutt her i dag
![]()
Uff. Ikke godt det derHar nå en god del plager så litt er den vaffal![]()
Det skal vi i morgenVi skal på skolen i kveld der eldste skal begynne til høstenHilse på læreren og de andre barna i klassen. Har en spent gutt her i dag
![]()
Uff. Ikke godt det der
Er helt på tur mitt å. Ustabilt med nerve i press mellom rygg å babyvill vist bare bli verre å min fysio anbefalte rullestol i dyreparken.. :/
Auuuu! Er det bekkenet?Uff. Ikke godt det der
Er helt på tur mitt å. Ustabilt med nerve i press mellom rygg å babyvill vist bare bli verre å min fysio anbefalte rullestol i dyreparken.. :/
Vi skal på skolen i kveld der eldste skal begynne til høstenHilse på læreren og de andre barna i klassen. Har en spent gutt her i dag
![]()
To ganger i uka. Foreløpig ikke fått øvelser. Vi har jobba med å løse opp en muskel. Skal få noen øvelevera nå kår hun har fått skikkelig kontoll på problemetHuff da. Hvor ofte går du til fysio nå da? Trener du noe? Øvelser?
Det er bak i bekken å helt nede i ryggen ja..Auuuu! Er det bekkenet?
Så utrolig kjipt å bli så plaget så tidlig!Det er bak i bekken å helt nede i ryggen ja..
Det går greit så lenge jeg ikke belaster foten for myeså jeg sitter eller ligger for det meste å går helst korte turer bare
![]()
Ja det er det. Men jeg anser meg som heldig å.. Med mellomste klikket bekkenet før testen slo ut så at jeg har klart meg så lenge er jeg evig glad forSå utrolig kjipt å bli så plaget så tidlig!
Høres veldig kjekt ut. Så bra at det er på kvelden, og for både foreldre og barn! Vi hadde førskoledag for ungene og foreldremøte på kvelden, men dette høres ut som en bedre måte å skape et godt klassemiljø.
Totoro: Har du sett at du vant topp 100 i mai??? Grattis!
Oj! HurraDet blir tøfft å få til :/
Men har mista litt troen på premiene å etter å ha vunnet to ganger å enda ikke mottatt noe..
To ganger i uka. Foreløpig ikke fått øvelser. Vi har jobba med å løse opp en muskel. Skal få noen øvelevera nå kår hun har fått skikkelig kontoll på problemet![]()
Skal si...det var lengeGod morgen ^-^ var visst trøttere enn jeg trodde.. sovet helt til nå
Regner her og...