Skravletråd

Vi skal på skolen i kveld der eldste skal begynne til høsten :) Hilse på læreren og de andre barna i klassen. Har en spent gutt her i dag :)

Uff. Ikke godt det der :(
Er helt på tur mitt å. Ustabilt med nerve i press mellom rygg å baby :p vill vist bare bli verre å min fysio anbefalte rullestol i dyreparken.. :/

Huff da. Hvor ofte går du til fysio nå da? Trener du noe? Øvelser?

Lat og slapp i dag, så jeg skulker bassengtreninga... Fysj så lat jeg er!
Lykke til hos fysio Synnøve:)

Vi skal på skolen i kveld der eldste skal begynne til høsten :) Hilse på læreren og de andre barna i klassen. Har en spent gutt her i dag :)

Høres veldig kjekt ut. Så bra at det er på kvelden, og for både foreldre og barn! Vi hadde førskoledag for ungene og foreldremøte på kvelden, men dette høres ut som en bedre måte å skape et godt klassemiljø.

Det er bak i bekken å helt nede i ryggen ja..
Det går greit så lenge jeg ikke belaster foten for mye :) så jeg sitter eller ligger for det meste å går helst korte turer bare :)
Så utrolig kjipt å bli så plaget så tidlig!

God morgen ^-^ var visst trøttere enn jeg trodde.. sovet helt til nå :P

Regner her og...

Høres veldig kjekt ut. Så bra at det er på kvelden, og for både foreldre og barn! Vi hadde førskoledag for ungene og foreldremøte på kvelden, men dette høres ut som en bedre måte å skape et godt klassemiljø.

Ja håper det blir bra! :D Veldig bra det er med både foreldre og barn, nå flyttet vi hit for ikke lenge siden heller og gutten min fikk ikke bhgplass her så han kjenner ikke mange, tror han hadde vært veldig usikker om han skulle gått alene!

God morgen, Totoro!

Fride: Ungene er sikkert mye tryggere på å møte hverandre når de har dere foreldrene i rommet. Ha en fin kveld!

Morn morn! Med oppstart av femårig kaos i Oslotrafikken i dag, har jeg organisert dagen så jeg slipper å dra til jobb. Hurra! :) To avtaler nærmere hjemme, og noen timer nå på formiddagen hvor jeg kan gjøre kontorarbeid hjemmefra.

Ehmmm, dette jeg driver med nå kalles antagelig lunsjpause... :) Fortsetter straks med diverse småoppgaver altså. :) Godt å sette av litt tid til "småplukk" som ofte blir tilsidesatt i en normal arbeidsdag.

To ganger i uka. Foreløpig ikke fått øvelser. Vi har jobba med å løse opp en muskel. Skal få noen øvelevera nå kår hun har fått skikkelig kontoll på problemet :p

Okei. Håper det ordner seg for deg:)
Da var jeg hjemme igjen etter fysio:) Ikke lenge til jobb heller...

Back
Topp