Skravletråd

Jeg er så spent på ULen i morgen at jeg kommer til å slite med å sove i natt, haha! Magen vokser i rekordfart da, så jeg tror ikke det er tvil om at det er en liten inni der. :p

Jeg er så spent på ULen i morgen at jeg kommer til å slite med å sove i natt, haha! Magen vokser i rekordfart da, så jeg tror ikke det er tvil om at det er en liten inni der. :p
Ser den - den følelsen er allerede på plass for min del og jeg skal ikke før om 14 dager :p

Åh, OUL allerede? :D jeg har enda 5 uker igjen å vente på den. Men har 45 minutters time i morgen, så jeg får nok en del svar i hvert fall :)
Så spennende! Er så greit når de tar seg god tid til å se og forklare ^-^ du får ha masse lykke til, så gleder vi oss til oppdatering :)

God morgen jenter! :D ny dag med eksamems skriving her :D snart er første i boks!

Hvilken planer har du i da g?

Når skal du? Lykke til :D

Så sitter jeg og venter på legekontoret... Vet ikke helt om dette er rutinekontroll eller hva, det er vel vanligvis ikke det i uke 16... Men det var den timen jeg fikk forrige gang. Jeg håper at legen vil høre etter hjertelyd, det er det jeg føler er viktigst i dag. Og spørsmål om vaksiner.

Spent å høre fra alle dere som var hos lege/ul i dag ^-^

Shoppe med barn er ikke bare lett:P Gaaad, jeg er sliten nå:P haha
Bestilt ny bil i dag, bil nr. 2. Har 2 nå og, men den ene skal vi kvitte oss med:)
Yayyy. :DEllers vært på xxl sport, barnas hus :)

Back
Topp