Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den - den følelsen er allerede på plass for min del og jeg skal ikke før om 14 dagerJeg er så spent på ULen i morgen at jeg kommer til å slite med å sove i natt, haha! Magen vokser i rekordfart da, så jeg tror ikke det er tvil om at det er en liten inni der.![]()
Ser den - den følelsen er allerede på plass for min del og jeg skal ikke før om 14 dager![]()
Så spennende! Er så greit når de tar seg god tid til å se og forklare ^-^ du får ha masse lykke til, så gleder vi oss til oppdateringÅh, OUL allerede?jeg har enda 5 uker igjen å vente på den. Men har 45 minutters time i morgen, så jeg får nok en del svar i hvert fall
![]()
Jeg er så spent på ULen i morgen at jeg kommer til å slite med å sove i natt, haha! Magen vokser i rekordfart da, så jeg tror ikke det er tvil om at det er en liten inni der.![]()
Når skal du? Lykke til![]()
Har time klokken 13har ikke sovet stort i natt, haha.
Spent å høre fra alle dere som var hos lege/ul i dag ^-^
Alltid morsomt å få høre hjertelyd da ^-^Jeg har bare vært hos legen, men sannelig var det ikke leven der inne fremdeles.140 slag i minuttet ble målt. Ellers ikke noe særlig spennende.
Lillegutt gikk 3 skritt i dag
Stolt mamma![]()
Ja,falt for dette. Gleder meg til det står på terassenSå finblir fine utestunder fremover
![]()
Åhhh,herlig. Gammel er han da?Lillegutt gikk 3 skritt i dag
Stolt mamma![]()