Skravletråd

15+4, så ikke kjempestress med det. Men hadde vært greit å ha noe konkret å se frem til ;)
Ja det sjønner jeg godt :) håper du får svar snart vis ikke ville jeg ha ringt å hørt. Er det lenge siden du var hos legen?
Jeg fikk svar bare noen dager erter at henvisningen var sendt :) vet det er kjapt men det skal jo ikke ta for lenge heller :)

Var hos legen sist tirsdag - så litt over en uke siden. Nå er dessverre posten her ute kjent for å være treg...

Kommer nok ;) i mellomtiden er det nok å ta tak i i huset :P

Ja det er sykt det :o plutselig bare flyr tiden :p
Både positivt å negativt :p hehe gleder meg til å bli mamma igjen samtidig så det er mye som skal på plass før den tid :p
Ser den! Det er liksom så lett å tenke at 'november er jo kjempelenge til' og utsette det meste - og før du vet ordet av det skjer alt på en gang :P

Vi har likevel bestemt for å vente til etter oul med å kjøpe inn ting - passer best mtp ferie- og skattepenger ;)

Ser den! Det er liksom så lett å tenke at 'november er jo kjempelenge til' og utsette det meste - og før du vet ordet av det skjer alt på en gang :P

Vi har likevel bestemt for å vente til etter oul med å kjøpe inn ting - passer best mtp ferie- og skattepenger ;)
Ja det kommer jeg å til å gjøre ;) å så kommer det nok å salg til høsten :)
Å som du sier så passer det desidert best økonomisk :)
Skal ikke på noen serlig ferie i år så håper vi kan få spart en del der :) siden huset må males å vi må ha ny bil er det greit å spare mest mulig :p

Ser den! Det er liksom så lett å tenke at 'november er jo kjempelenge til' og utsette det meste - og før du vet ordet av det skjer alt på en gang :p

Vi venter til etter oul vi og!men det virker så lenge til da! Gleder meg til å gjøre klart ting og tang :)

Ja, og det gleeeedes!! Hehe, skal allerede på en ferietur 4 juni i 10 dager, så skal ikke akkurat klage! Haha!! :)

Skal du reise i sommer?
Åååh så deilig Da :D hvor skal du da? :)

Nei blir ikke store reisingen på oss denne sommeren :) det blir nok bare noen turer til hytta :D :D

Vi skal til Spania :) gleder meg noe så innmari!!
Hyttetur er deilig det og da! Bor dere langt unna hytta?
Ååååh det må være himmelsk :D foreldrene mine reiser ned nå til helga :D uheldigvis er jeg forstår til kofferten :p

Nja det tar ca 3 timer herifra :)
Men den ligger i en fjellside med kort vei til sjøen så er helt herlig der :D :D

Ååååh det må være himmelsk :D foreldrene mine reiser ned nå til helga :D uheldigvis er jeg forstår til kofferten :p

Nja det tar ca 3 timer herifra :)
Men den ligger i en fjellside med kort vei til sjøen så er helt herlig der :D :D

Åh, det hørtes fantastisk ut! Vokst opp med hytte langt uti skogen ved et fiskevann! Mye gode minner med det å være på hyttetur! Skulle gjerne bringt det videre til mine egne små, men nå bor vi på en annen kant av landet og da er det desverre altfor kronglete å komme oss dit.

Åh, det hørtes fantastisk ut! Vokst opp med hytte langt uti skogen ved et fiskevann! Mye gode minner med det å være på hyttetur! Skulle gjerne bringt det videre til mine egne små, men nå bor vi på en annen kant av landet og da er det desverre altfor kronglete å komme oss dit.
Det er helt fantastisk ja :D :D det er foreldrene hans sin hytte men vi får låne den når vi vill :) i tillegg har vi egen hyttetomt å der :) men etter huskjøp så er ikke akkurat økonomien den beste :p så venter nok mange år før vi kan bygge der selv :)

Uff ja da er det verre :/

Det er helt fantastisk ja :D :D det er foreldrene hans sin hytte men vi får låne den når vi vill :) i tillegg har vi egen hyttetomt å der :) men etter huskjøp så er ikke akkurat økonomien den beste :p så venter nok mange år før vi kan bygge der selv :)

Uff ja da er det verre :/

Så heldige dere er!! Hva gjør dere når dere er på hytta da?

Back
Topp