15+4, så ikke kjempestress med det. Men hadde vært greit å ha noe konkret å se frem tilJeg håper det![]()
Håper du får den forthvor langt er du på vei nå?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
15+4, så ikke kjempestress med det. Men hadde vært greit å ha noe konkret å se frem tilJeg håper det![]()
Håper du får den forthvor langt er du på vei nå?
![]()
Ja det sjønner jeg godt15+4, så ikke kjempestress med det. Men hadde vært greit å ha noe konkret å se frem til![]()
Jeg ville ringt og sjekket! Har jo vært flere tilfeller med surr på henvisningene her inne.15+4, så ikke kjempestress med det. Men hadde vært greit å ha noe konkret å se frem til![]()
Aha men da er det jo ikke så lenge sidenVar hos legen sist tirsdag - så litt over en uke siden. Nå er dessverre posten her ute kjent for å være treg...
Kommer noki mellomtiden er det nok å ta tak i i huset
![]()
NeidaAha men da er det jo ikke så lenge siden![]()
Ja det er forståeligNeidabare jeg som er utålmodig - spesielt når de fleste allerede vet når de skal
![]()
Rart å tenke på at vi nesten er halvveis daJa det er forståelig![]()
Men timen din er nok snart den å![]()
![]()
Kan jo ikke være så lenge etter min hvertfall som er 10 junida er jeg 19+0 å jeg er jo bare 3 dager lengre enn deg
![]()
Ja det er sykt detRart å tenke på at vi nesten er halvveis da![]()
Ser den! Det er liksom så lett å tenke at 'november er jo kjempelenge til' og utsette det meste - og før du vet ordet av det skjer alt på en gangJa det er sykt detplutselig bare flyr tiden
![]()
Både positivt å negativthehe gleder meg til å bli mamma igjen samtidig så det er mye som skal på plass før den tid
![]()
Ja det kommer jeg å til å gjøreSer den! Det er liksom så lett å tenke at 'november er jo kjempelenge til' og utsette det meste - og før du vet ordet av det skjer alt på en gang![]()
Vi har likevel bestemt for å vente til etter oul med å kjøpe inn ting - passer best mtp ferie- og skattepenger![]()
Ja, og det gleeeedes!! Hehe, skal allerede på en ferietur 4 juni i 10 dager, så skal ikke akkurat klage! Haha!!Blir nok hardt ja
Men snart sommer og ferie![]()
Ser den! Det er liksom så lett å tenke at 'november er jo kjempelenge til' og utsette det meste - og før du vet ordet av det skjer alt på en gang
Vi har likevel bestemt for å vente til etter oul med å kjøpe inn ting - passer best mtp ferie- og skattepenger![]()
Åååh så deilig DaJa, og det gleeeedes!! Hehe, skal allerede på en ferietur 4 juni i 10 dager, så skal ikke akkurat klage! Haha!!
Skal du reise i sommer?
Vi skal til SpaniaÅååh så deilig Dahvor skal du da?
Nei blir ikke store reisingen på oss denne sommerendet blir nok bare noen turer til hytta
![]()
![]()
Ååååh det må være himmelskVi skal til Spaniagleder meg noe så innmari!!
Hyttetur er deilig det og da! Bor dere langt unna hytta?
Ååååh det må være himmelskforeldrene mine reiser ned nå til helga
uheldigvis er jeg forstår til kofferten
Nja det tar ca 3 timer herifra
Men den ligger i en fjellside med kort vei til sjøen så er helt herlig der![]()
![]()
Det er helt fantastisk jaÅh, det hørtes fantastisk ut! Vokst opp med hytte langt uti skogen ved et fiskevann! Mye gode minner med det å være på hyttetur! Skulle gjerne bringt det videre til mine egne små, men nå bor vi på en annen kant av landet og da er det desverre altfor kronglete å komme oss dit.
Det er helt fantastisk ja![]()
det er foreldrene hans sin hytte men vi får låne den når vi vill
i tillegg har vi egen hyttetomt å der
men etter huskjøp så er ikke akkurat økonomien den beste
så venter nok mange år før vi kan bygge der selv
Uff ja da er det verre :/
Det er total avslappingSå heldige dere er!! Hva gjør dere når dere er på hytta da?