Skravletråd

Heiv forresten bare på meg treningsklær, slik jeg alltid gjør når jeg har veldig dårlig tid. Den treningatightsen, den strammer altså! Den skal av med en gang jeg kommer meg hjem!

Forsov meg litt, jeg. Så nå kommer jeg for sent til en legetime, men det går sikkert akkurat. Sovna tidlig i går, og var derfor mye våken i nått. Så nå sovna jeg så tungt og godt etter å ha skrudd av alarmen. Tyyypisk! :p
Huff, vet alt om å skru av alarm, evt sovne etter den har ringt >< håper du rekker timen! :)

Huff, vet alt om å skru av alarm, evt sovne etter den har ringt >< håper du rekker timen! :)

Rakk den på sekundet, kom inn døra da legen skulle rope meg opp, haha. Nå må jeg ringe til en helsestasjon, for nå strekker ikke legen til med oppfølging synes jeg. Fikk bare levert helsekortet og ny time i august + time til blodprøve for stoffskiftet om noen uker. Hun spurte ikke hvordan det gikk en gang.

Rakk den på sekundet, kom inn døra da legen skulle rope meg opp, haha. Nå må jeg ringe til en helsestasjon, for nå strekker ikke legen til med oppfølging synes jeg. Fikk bare levert helsekortet og ny time i august + time til blodprøve for stoffskiftet om noen uker. Hun spurte ikke hvordan det gikk en gang.
Så bra du rakk det - men ja, kanskje lurt å avtale videre med jordmor.. time i august var jo litt lenge til!

Min spurte om jeg ville ha oppfølging av jm og lege - eller bare en av delene. Har ikke møtt jm der vi har flyttet til, men er kjempefornøyd med legen min, så blir nok mest hos henne.

Rart hvor forskjellige legene er sånn..

Akkurat ryddet huset klart for vaskehjelp! De kommer om en time. Da tenkte jeg at jeg skal gjøre unna litt ærend.

Må ha bilen på verksted, fikk bestilt del og satt opp time: 3300,-!! Det er en liten plate på bakluka som knakk... Men vi skal selge den og kan ikke ha en sånn plate dinglende bak når vi selger... Christ, bil er dyrt!

Så bra du rakk det - men ja, kanskje lurt å avtale videre med jordmor.. time i august var jo litt lenge til!

Min spurte om jeg ville ha oppfølging av jm og lege - eller bare en av delene. Har ikke møtt jm der vi har flyttet til, men er kjempefornøyd med legen min, så blir nok mest hos henne.

Rart hvor forskjellige legene er sånn..

Jeg kan heldigvis bestille time om det er noe, men syns generelt leger tar seg litt lite tid. Hun pleier å være veldig grei, men i dag virka hun litt fjern rett og slett. Har hørt jordmødre tar seg bedre tid i hvert fall. Jeg har begynt å få litt angst, og tror kanskje det kan være greit for meg å snakke med noen som ikke er så kliniske som legene :p

Endte med å bake kanel boller i dag jeg å tuppa :D :D fikk så sykt lyst på :D de er så himmla gode når de er nystekte :D :D
Å så er det jo sol så sitter ute i solsteieken å leser :D :D

Ja nå må bare den å forsvinne :D :D
Det at bonus jenta tok d sinnsykt bra var bare verdens største lettelse!

Fikk ikke panikk da det plutselig stakk til i magen i går kveld når jeg hostet en gang! :O så nå nyter jeg det!

Vært å kjøpt første klesplagget åså! :D

Det at bonus jenta tok d sinnsykt bra var bare verdens største lettelse!

Fikk ikke panikk da det plutselig stakk til i magen i går kveld når jeg hostet en gang! :O så nå nyter jeg det!

Vært å kjøpt første klesplagget åså! :D
Så bra :D :D nå blei jeg skikkelig glad :D de stolene der er bare ett godt tegn :D da vokser de som bare det :D

Her har vi også fortalt bonusbarna det, igår kveld :D hahaha jenta spurte hvem jeg skulle ha barn med, og vi holdt på å dø av latter.... idag kom det spørsmålet om hvordan jeg kunne være gravid uten at vi har gifta oss :D :D men de ble super happy og ga magen min en nattakos igår ♡♡ såå søte... har også ringt søstra og broren min idag og fortalt det og de ble syperhappy!! Søstra mi hadde masse gutte klær, vippestol, bæresele ++ så det ble jeg veldig glad for :) !!

Så bra :D :D nå blei jeg skikkelig glad :D de stolene der er bare ett godt tegn :D da vokser de som bare det :D

Jaaa! :D

De stolene faktisk? :P
Haha!

Nei vi har kost oss med å se på vogn og babyklær i dag!:D snakket mye om kjønn og alt mulig! :)

Her har vi også fortalt bonusbarna det, igår kveld :D hahaha jenta spurte hvem jeg skulle ha barn med, og vi holdt på å dø av latter.... idag kom det spørsmålet om hvordan jeg kunne være gravid uten at vi har gifta oss :D :D men de ble super happy og ga magen min en nattakos igår ♡♡ såå søte... har også ringt søstra og broren min idag og fortalt det og de ble syperhappy!! Søstra mi hadde masse gutte klær, vippestol, bæresele ++ så det ble jeg veldig glad for :) !!

Så herlig! :D deilig når de tar det så bra! :D her har flere venninner fått vite det nå så nå er det offentlig! :D endelig!

Jaaa! :D

De stolene faktisk? :P
Haha!

Nei vi har kost oss med å se på vogn og babyklær i dag!:D snakket mye om kjønn og alt mulig! :)
Hahahaha ja det ser du :p hadde ei rundt meg som Masa om bolle når jeg skrev den :p å snakke med henne å svare er ikke alltid like lett nei :p
Så deilig :D :D det må være så herlig å endelig komme dit :) :)

Å vi maler å vi maler å det blir så fint å flott :D

Eller Dvs sambo maler Mest, jeg bare er med litt inni mellom :) men jammen er det godt å være igang :)

Nå er jeg inne for å putte små troll i seng :p

Hei dere! Jeg er helt ny her, og egentlig ganske ny i "gravidverden" generelt. Er ikke helt klar for å dele nyheten med hele verden enda, men kjenner at det kunne være godt å dele litt med dere her i forumet.

Er det vanlig at man skriver noen linjer om situasjonen sin? Hvor da - under dagbok, eller? Det er ikke så sannsynlig at jeg vil skrive kontinuerlig dagbok, så kanskje et annet sted er bedre? Jeg har postet i "bli kjent"-tråden, men den handler jo mye mer om "resten av livet" og fint lite om graviditet. Håper på jeg kan skrive litt om graviditeten et sted også, og at noen har lyst til å lese og kanskje ha litt dialog... :)

Så, er det vanlig å skrive litt generelt om sin egen situasjon, og hvor? Håper å høre fra dere!

Hei dere! Jeg er helt ny her, og egentlig ganske ny i "gravidverden" generelt. Er ikke helt klar for å dele nyheten med hele verden enda, men kjenner at det kunne være godt å dele litt med dere her i forumet.

Er det vanlig at man skriver noen linjer om situasjonen sin? Hvor da - under dagbok, eller? Det er ikke så sannsynlig at jeg vil skrive kontinuerlig dagbok, så kanskje et annet sted er bedre? Jeg har postet i "bli kjent"-tråden, men den handler jo mye mer om "resten av livet" og fint lite om graviditet. Håper på jeg kan skrive litt om graviditeten et sted også, og at noen har lyst til å lese og kanskje ha litt dialog... :)

Så, er det vanlig å skrive litt generelt om sin egen situasjon, og hvor? Håper å høre fra dere!
Hei å velkommen :D
Å ikke minst gratulerer så mye :D jeg har en dagbok her inne :) jeg er ikke den som oppdaterer mest men jeg liker å sammle litt der til min egen glede :D å mest når det skjer ting :D
De finner du i underforumet vårt "våre dagbøker" som ligger på toppen :)
Ellers så er det bare å starte nye tråder vis du lurer på noe å :D :D her inne er det fullt av flotte gode damer så her er det alltid råd å få :D å ikle minst å være vare for å små prate :D :D

Back
Topp