Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, vet alt om å skru av alarm, evt sovne etter den har ringt >< håper du rekker timen!Forsov meg litt, jeg. Så nå kommer jeg for sent til en legetime, men det går sikkert akkurat. Sovna tidlig i går, og var derfor mye våken i nått. Så nå sovna jeg så tungt og godt etter å ha skrudd av alarmen. Tyyypisk!![]()
Så fantastisk deilig DaJa endelig løsnet det!var godt å få dele nyheten I går og positivt svar på arbeidskrav i går og hjalp på!
Huff, vet alt om å skru av alarm, evt sovne etter den har ringt >< håper du rekker timen!![]()
Så bra du rakk det - men ja, kanskje lurt å avtale videre med jordmor.. time i august var jo litt lenge til!Rakk den på sekundet, kom inn døra da legen skulle rope meg opp, haha. Nå må jeg ringe til en helsestasjon, for nå strekker ikke legen til med oppfølging synes jeg. Fikk bare levert helsekortet og ny time i august + time til blodprøve for stoffskiftet om noen uker. Hun spurte ikke hvordan det gikk en gang.
Så fantastisk deilig Da![]()
nå er det bare å nyte resten av svangerskapet
![]()
![]()
Så bra du rakk det - men ja, kanskje lurt å avtale videre med jordmor.. time i august var jo litt lenge til!
Min spurte om jeg ville ha oppfølging av jm og lege - eller bare en av delene. Har ikke møtt jm der vi har flyttet til, men er kjempefornøyd med legen min, så blir nok mest hos henne.
Rart hvor forskjellige legene er sånn..
Ja nå må bare den å forsvinneMm!
Ja!!
Håper kvalmen kan gi seg litt nå!!men endelig føler jeg det her går bra!
Det at bonus jenta tok d sinnsykt bra var bare verdens største lettelse!Ja nå må bare den å forsvinne![]()
![]()
Så braDet at bonus jenta tok d sinnsykt bra var bare verdens største lettelse!
Fikk ikke panikk da det plutselig stakk til i magen i går kveld når jeg hostet en gang! :O så nå nyter jeg det!
Vært å kjøpt første klesplagget åså!![]()
Så bra![]()
nå blei jeg skikkelig glad
de stolene der er bare ett godt tegn
da vokser de som bare det
![]()
Her har vi også fortalt bonusbarna det, igår kveldhahaha jenta spurte hvem jeg skulle ha barn med, og vi holdt på å dø av latter.... idag kom det spørsmålet om hvordan jeg kunne være gravid uten at vi har gifta oss
![]()
men de ble super happy og ga magen min en nattakos igår ♡♡ såå søte... har også ringt søstra og broren min idag og fortalt det og de ble syperhappy!! Søstra mi hadde masse gutte klær, vippestol, bæresele ++ så det ble jeg veldig glad for
!!
Hahahaha ja det ser duJaaa!![]()
De stolene faktisk?
Haha!
Nei vi har kost oss med å se på vogn og babyklær i dag!snakket mye om kjønn og alt mulig!
![]()
Hei å velkommenHei dere! Jeg er helt ny her, og egentlig ganske ny i "gravidverden" generelt. Er ikke helt klar for å dele nyheten med hele verden enda, men kjenner at det kunne være godt å dele litt med dere her i forumet.
Er det vanlig at man skriver noen linjer om situasjonen sin? Hvor da - under dagbok, eller? Det er ikke så sannsynlig at jeg vil skrive kontinuerlig dagbok, så kanskje et annet sted er bedre? Jeg har postet i "bli kjent"-tråden, men den handler jo mye mer om "resten av livet" og fint lite om graviditet. Håper på jeg kan skrive litt om graviditeten et sted også, og at noen har lyst til å lese og kanskje ha litt dialog...
Så, er det vanlig å skrive litt generelt om sin egen situasjon, og hvor? Håper å høre fra dere!