Skravletråd

Ja, det er akkurat det jeg og mener, det ift økonomien! Man må ikke ha i overflod fra man kommer til verden:)

Så koselig at du er gravid nå da, og har bestemt deg for å beholde!! Håper alt gikk bra med å fortelle! Oppdater gjerne;)

Reaksjonen var så mye bedre enn forventet :D Han fikk gledestårer og alt mulig. Nå er jeg letta, og nå er det ingen hemmelighet lenger. Hæli!

Andre som sliter med å være tette i nesen? :p jeg var avhengig av otrivin da jeg ble gravid, og fikk beskjed av legen om at jeg måtte gå over til saltvannspray da jeg nevnte det etter HCG-prøvene. Den hjelper jo ikke i det hele tatt :( fikk også en allergispray som jeg skulle ta i 3 dager for å åpne opp. Kosta 200,- og hjalp ingenting.

Andre som sliter med å være tette i nesen? :p jeg var avhengig av otrivin da jeg ble gravid, og fikk beskjed av legen om at jeg måtte gå over til saltvannspray da jeg nevnte det etter HCG-prøvene. Den hjelper jo ikke i det hele tatt :( fikk også en allergispray som jeg skulle ta i 3 dager for å åpne opp. Kosta 200,- og hjalp ingenting.

Jepp, har vært kronisk tett og småsnørrete hele veien... Har ikke prøvd noe for å åpne opp da, er liksom bare sånn :P

Jeg er avhengig av otrivin .. Bruker den enda. Men så lite som mulig. Vert avhengig siden jeg ble gravid i 06..

Reaksjonen var så mye bedre enn forventet :D Han fikk gledestårer og alt mulig. Nå er jeg letta, og nå er det ingen hemmelighet lenger. Hæli!
Ååå, så bra!! :) Deilig å være ferdig med det! Nå er det bare å senke skuldra og nyte graviditeten (så langt som mulig i hvert fall). Har dere besøk hele helga eller?

Herlig å høre jeg ikke har ikkje er alene. Jeg klarer ikke å kvitte meg helt med otrivinen altså. Bruker uten menthol, men allikevel.
Det skal noe til ja :/ serlig om natten. Får ikke sove vis ikke. Men det er mange som bruker å det er enda ikke funnet noe som tilsier at det er skadelig for fosteret :) jeg vill eller si det er skadelig om jeg blir stressa for jeg søren ikke får luft :)

Det skal noe til ja :/ serlig om natten. Får ikke sove vis ikke. Men det er mange som bruker å det er enda ikke funnet noe som tilsier at det er skadelig for fosteret :) jeg vill eller si det er skadelig om jeg blir stressa for jeg søren ikke får luft :)

Nå kjøpte jeg otrivin for barn i håp om å klare å trappe ned. Jeg er også mest avhengig om kvelden/natten. Sliter med å puste med munnen rett og slett, så da blir det ikke så godt :p heller puste enn å stresse, ja!

Ååå, så bra!! :) Deilig å være ferdig med det! Nå er det bare å senke skuldra og nyte graviditeten (så langt som mulig i hvert fall). Har dere besøk hele helga eller?

De var kun en en natt, så nå er det hjem og ligge strekk ut for meg! :p er så sliten av all gåinga.

Jeg og guttungen har kost oss ute i mange timer:D Kjøpte oss is som vi spiste i sola og, kos:D

Da var både bonusgutt og bonuspia informert! :D tidenes kommentar fra bonusgutt; E du heilt sinnsyk Julie?! :P

Nå kjøpte jeg otrivin for barn i håp om å klare å trappe ned. Jeg er også mest avhengig om kvelden/natten. Sliter med å puste med munnen rett og slett, så da blir det ikke så godt :p heller puste enn å stresse, ja!
Det burde jeg å gjøre :) men har brukt mye den med mentol :/ er jo ikke sterkere doser men føler det hjelper så mye bedre når det er mentol :)

Dautrøtt :/ sambo måtte bare se enda en episode med white collar i går. Å jeg ble med har jo fri tross alt. Men det slår ikke feil. Hver gang jeg gjør slike ting står barna desto tidligere opp :/ så halv 7 var det fullt liv i leiren :o
Bah.. De er så store jeg håpet de snart sov lenger :p

Så nå sitter jeg her å sløver i sofaen med barnetv å minsta mens sambo jobber å eldste er på SFO.

Hva er deres planer for dagen? :)

Er typisk det - at de står opp grytidlig den dagen du håper de sover litt ekstra.

Skal klippe plenen først, så svømme litt etterpå. Forutsetter at jeg kommer meg ut av senga først :P

Deilig og endelig slappe av! :D
Våknet nå, kjenner at kroppen sikkert skulle hatt litt mindre søvn men pytt sann!

Godt at du får slappet av :D noen ganger er det så godt med litt ekstra søvn :D

Ja endelig løsnet det! :D var godt å få dele nyheten I går og positivt svar på arbeidskrav i går og hjalp på!

Forsov meg litt, jeg. Så nå kommer jeg for sent til en legetime, men det går sikkert akkurat. Sovna tidlig i går, og var derfor mye våken i nått. Så nå sovna jeg så tungt og godt etter å ha skrudd av alarmen. Tyyypisk! :p

Back
Topp