Flinka daVaskedag her og ^-^ ryddet kjøkkenet, tømt kjøleskap for ting som ikke skal være der og satt på oppvaskmaskin og vaskemaskin - produktiv dag![]()
Da er det bare å ta frem den enorme posen med usorterte sokker til litt tv-sløving![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flinka daVaskedag her og ^-^ ryddet kjøkkenet, tømt kjøleskap for ting som ikke skal være der og satt på oppvaskmaskin og vaskemaskin - produktiv dag![]()
Da er det bare å ta frem den enorme posen med usorterte sokker til litt tv-sløving![]()
I dag skal får jeg besøk fra Rogaland, og skal drop the bomb. Forstår ikke hvorfor jeg gruer meg slikt! Gleder meg til å få det unnagjort da, så trenger jeg ikke holde det hemmelig for noen lengrefant ut at jeg gjør det enkelt for meg siden jeg er så elendig på å finne det rette øyeblikket for å si ting. Så papsen får en body han.
![]()
Åååh, sokkesorterting er det verste! Spesielt om du har tusen sokker i forskjellige svarte toner liksomVaskedag her og ^-^ ryddet kjøkkenet, tømt kjøleskap for ting som ikke skal være der og satt på oppvaskmaskin og vaskemaskin - produktiv dag
Skjønner deg godt! Jeg grua meg litt jeg og! Jeg gjorde det så enkelt at jeg sendte bilde av eldstemann med teksten "jeg skal bli storebror"Lykke til!
![]()
Åh så koselig daer litt redd for reaksjonen ettersom jeg er student, og vi ikke har super økonomi. Men regner med det blir godt mottatt egentlig. Må bare få det overstått
![]()
Åh så koselig daer litt redd for reaksjonen ettersom jeg er student, og vi ikke har super økonomi. Men regner med det blir godt mottatt egentlig. Må bare få det overstått
![]()
![]()
Jeg ble gravid siste året på videregående jeg, og hadde ikke hatt noe inntekt. Så det var ikke alle som ble like gladeBestemora mi som hele livet mitt hadde prenta inn at jeg måtte bli ferdig med utdanning før jeg ble gravid foreslo til og med abort. Da ble jeg så hinsides sinna og lei meg. Vi fikk verdens vakreste gutt, og er en lykkelig liten familie idag, som og venter en til
Heehe, ble jo nærmest hele livshistorie mi det der! Jeg synes forresten ikke at barn har vondt av at foreldrene har litt dårlig økonomi de første årene. Så det at det nærmest er en norm at man skal vente med å få barn til alt er på plass, synes jeg er bullshit![]()
Hehe, synes det er koselig å sokkesortere jeg da - men har stort sett nesten bare med farger/mønster så går fintÅååh, sokkesorterting er det verste! Spesielt om du har tusen sokker i forskjellige svarte toner liksomNoen ganger skal jeg innrømme at jeg bare hiver sokker og. Når den rosa sokken har ligget i 2mnd og jeg fortsatt ikke har sett snurten av den andre, så kaster jeg bare!
Hehe, synes det er koselig å sokkesortere jeg da - men har stort sett nesten bare med farger/mønster så går fint
Men var visst ganske hormonell/sentimental - og ble lei meg da jeg fant ut hvor mange som er såpass slitt at de bør kastes. Så brettet de og og la dem på plass ><
Off så lite hyggelig. Blir så sint når folk foreslår abort jeg, som om det ikke er et valg man tar selv. Tok en medisinsk abort i sommer, og det kjente jeg aldri skulle skje igjen. Jeg ville jo egentlig ha nurket, var bare så redd for at det ikke skulle gå, og at jeg skulle enda opp som alenemor (vi hadde kun vært sammen noen måneder da). Da jeg ble gravid igjen nå ble jeg glad, for jeg har jo lengta. Abort er tungt, både fysisk og psykisk! Og nå skeia jeg ut
Uansett, enig med deg, de har absolutt ikke vondt av å vokse opp i litt trange kår. Det gjorde både jeg og typen, og vi klarte oss veldig fint. Vi skal jo klare det essensielle uansett. Synes også det er greit å starte såpass tidlig egentlig (er 23 nå da, så er ikke kjempetidlig). Har gleda meg til å få barn siden jeg var liten, jeg
Tusen takk for kommentaren din i hvert fall, redda nervene mine ganske mye nåDet er jo bare en filleting akkurat det å si det, det blir jo så verdt alt til slutt uansett
![]()
Hva studerer han?Mannen skriver på en hjemmeeksamen og er rimelig stressa, jeg er utslitt men burde rette og handle... Så tror det blir en tur på butikken etter nyhetene og så retting av en tekst eller to.
Sitter å sløver å venter på at sambo skal komme med pizza![]()
![]()
Skikkelig godt med pizzaHaha,nam namBle grandis på meg i kveld
![]()
Rester til frokostSkikkelig godt med pizzamen ble så fort mett
det er kjipt det
![]()
Hehe jaRester til frokost![]()